نوید محمدزاده، محسن تنابده و رامبد جوان با یک کمدی می آیند

نوید محمدزاده، محسن تنابده و رامبد جوان با یک کمدی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، این ششمین تجربه کارگردانی رامبد جوان پس از «قانون مورفی» است. داستان فیلم در دهه 60 و در جریان مشکلاتی که در خانواده ای در جریان موشک باران تهران رخ می دهد، می گذرد.

به گزارش ایسنا، از بازیگران این فیلم می توان به محسن تنابنده، نوید محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، رزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی پور و … اشاره کرد.

«زودپاز» اولین تجربه همکاری محمدزاده و تنابنده است که رامبد جوان به عنوان کارگردان در یک فیلم کمدی بازی می کند.

زودپز اولین تجربه نوید محمدزاد از بازی در یک فیلم کمدی با داستانی نوستالژیک است. محمدزاده پیش از این در فیلم ها و سریال های تلویزیونی «عصبانی نیستم»، «ابد و یک روز»، «بدون تاریخ»، «متری شیشوانیم»، «مغزهای زنگ زده کوچک»، «پوست سرخ» حضور داشته است. او در نقش های «قورباغه» و «بازیکن» بازی کرد.

این بازیگر دو بار متوالی برای بازی در فیلم‌های «ابد و یک روز» در سال ۱۳۹۳ و «بدون تاریخ، بدون امضا» در سال ۱۳۹۴ برنده سیمرغ کریستال بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

او با فیلم «بدون تاریخ» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز (بخش افق) در سال ۲۰۱۷ شد. جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم “مغزهای کوچک زنگ زده” در جشنواره شب های تالین در سال 2017 و جایزه ویژه بهترین بازیگر مرد برای فیلم “بدون تاریخ، بدون امضا” در یازدهمین دوره جوایز فیلم آسیا پاسیفیک نیز در فهرست بلندبالا قرار دارند. این بازیگر بازیگری با نقش های جدی و تاثیرگذار است.

محسن تنابنده قبل از حضور در سریال طنز پایتخت و شناخته شدن با نام نقی در هر سه عرصه کارگردانی، نویسندگی و بازیگری فعالیت داشت و در سال 1382 برای بازی و نوشتن فیلمنامه «اشعدی بیری خدا» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. درج مردانه از جشنواره فیلم فجر. سپس در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم «هفت دقیقه تا پاییز» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. تنابنده در حالی که در سال 1388 برای بازی در فیلم «ناداره» موفق به دریافت دیپلم افتخار شد، در سال 1393 با فیلم «فری» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین در سال 1400 در درام «قهرمان» اصغر فرهادی بازی کرد و در سال 1401 برای بازی در فیلم «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش افق جشنواره فیلم ونیز شد. یکی از سریال های جدی پخش شده توسط این بازیگر سریال «رهایم کن» است که هم اکنون لحظات خنده دار و بامزه ای را برای علاقمندان به سینما در زودپز فراهم می کند. تنابنده علاوه بر بازی در این فیلم یکی از نویسندگان نیز هست.

سایر عوامل زودپز عبارتند از: تهیه کننده: منصور سهراب پور، کارگردان: رامبد جوان.

بازیگران: محسن تنابنده، نوید محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، رزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی پور، میسا مولوی و…

بازیگر جوان: سینا مسعودی و…

مشاور نویسندگان: محسن تنابنده، نویسنده: مهدی نادری، بازنویسی نهایی فیلمنامه: ابوالفضل کاهانی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی، تدوین: حسن ایوبی، آهنگساز: امیر طوسلی، صداگذاری و آهنگسازی: علیرضا علویان، سرپرست و برنامه ریزی. گروه: نگار جنیدی طراح صحنه: امین عشایری، طراح گریم: آرزو حلجی، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، صدابردار: مهران ملکوتی، مدیر تولید: محسن صرافی، دستیار اول کارگردان: دانیال غفارزاده، منشی صحنه: سهیلا کشفی، حوزه جلوه های ویژه: محسن روزبهانی، جلوه های ویژه: فرید ناظر فصیحی، مدیر خرید: رسول حاتمی، عکاس: محمد معین باقری، مشاور رسانه ای و تبلیغاتی: مینوفلاحی و فیلم پشت صحنه: کروش خمسه نژاد.

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین