هیث لجر موفقیت شوالیه تاریکی را پیش بینی کرد/این فانوس دریایی بود

هیث لجر موفقیت شوالیه تاریکی را پیش بینی کرداین فانوس

به گزارش خبرگزاری هابرآنلاین، اندرو گارفیلد در پادکستی گفت که او و هیث لجر، بازیگر فقید «شوالیه تاریکی» مدت کوتاهی پس از پایان فیلمبرداری فیلم کریستوفر نولان با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، گارفیلد درباره نظرات لجر درباره فیلم نولان چنین گفت: او از بازی او بسیار راضی بود. “چطور گذشت؟” از او پرسیدم. و او گفت: “آره، واقعاً خوب بود.”

لجر در سن 28 سالگی، 6 ماه قبل از اکران شوالیه تاریکی، پس از مصرف همزمان بیش از یک قرص درگذشت.

گارفیلد و لجر در سال 2009 در فیلم “فانتزی دکتر پارناسوس” با هم کار کردند و بازیگر “شبکه اجتماعی” می گوید که هنوز به لجر و چیزهایی که این بازیگر به او یاد داده فکر می کند.

گارفیلد گفت: «به یاد دارم که مجله امپایر عکس او را روی جلد داشت و او گفت: «وای، آنها از عکس وحشتناکی استفاده کردند» و من گفتم: «داری با من شوخی می‌کنی؟» گفتم: «این واقعاً باورنکردنی است» و او گفت: «نه، ژست اشتباه است، این یک نسخه معمولی از این است که یک بازیگر باید چگونه باشد… نگاه کنید» و بعد بله، من هم متوجه شدم.

گارفیلد همچنین گفت که یک بار عینک آفتابی خود را از لجر تعریف کرده و به او هدیه داده است که هنوز هم دارد. وی افزود: لجر روحیه بسیار سخاوتمند، زیبا و خلاقی داشت. این یک فانوس دریایی بود که شبیه یک حیوان رام نشده بود.

بازیگر فیلم «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» ادامه داد: او خیلی آزاد و رام نشده بود و در صحنه فیلمبرداری بسیار خطرناک بود، فردی الهام‌بخش و خودجوش بود و قبل از هر برداشتی می‌گفت بیا با این کار خوش بگذرانیم.

تاکید گارفیلد بر خودانگیختگی در بازیگری امروز هم صادق است و او اخیراً به IndieWire درباره فیلم جدیدش We Live in Time اظهار تاسف کرد که “ما خیلی کمتر با خودمان و مرگ صمیمی هستیم.” کمتر به واقعیت نزدیک است، و همین معضل در نحوه تجربه ما در حال حاضر جهان وجود دارد.

گارفیلد با بیان اینکه عدم ارتباط باعث تغییر چهره صداقت در سینما شده است، ابراز امیدواری کرد که این موضوع در فیلم جدیدش ما در زمان زندگی می کنیم متفاوت باشد.

وی ادامه داد: به نظرم این فیلم ممکن است مربوط به دوران دیگری باشد، چون الان خیلی بیشتر از هم محافظت می کنیم. پارانوئید به پاک شدن انزوا به تقسیم صمیمیت بسیار کمتری در این چیزها وجود دارد.

گارفیلد ادامه داد: «اشتیاق ناخودآگاه و حتی آگاهانه در مخاطبان نسبت به این تصاویر وجود دارد، و دیدن آن سطح از صمیمیت و ارتباط روی صفحه نمایش برای مردم الهام‌بخش و لذت‌بخش خواهد بود».

“ما در زمان زندگی می کنیم” در 18 اکتبر اکران می شود.

اندرو گارفیلد بازیگر 41 ساله بریتانیایی-آمریکایی است که جوایز بسیاری از جمله جایزه تونی، جایزه تلویزیونی بافتا و جایزه گلدن گلوب را از آن خود کرده است. در سال 2022، نام او در فهرست 100 فرد تأثیرگذار جهان مجله تایم قرار گرفت.

۲۴۳۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین