واکنش دختر سعید راد به تصمیمات برای نگهداری این بازیگر در خانه سالمندان / سوالی که راد هر روز از دخترش می پرسد / تمام جزئیات مراسم ختم

واکنش دختر سعید راد به تصمیمات برای نگهداری این بازیگر

به گزارش خبرگزاری «انتخابتو»، صبح روز چهارشنبه 12 مردادماه، دو روز پس از درگذشت سعید راد، جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به این بازیگر در حیاط سینما تجمع کردند تا این هنرمند سالخورده را همراهی کنند. . به خانه ابدی کشور

ایسنا نوشت: در ابتدای این مراسم که به میزبانی کامران ملکی برگزار شد، علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما گفت: ضیافت کهکشان امروز شاهد استقبال فردین بزرگ، ناصر ملک مطیعی بزرگ و دیگر ستارگان مطرح سینما از یک سوپراستار و همیشه یک ستاره است. سینما یکی از ستاره های درخشان خود را از دست داده است، اما خاموش کردن این ستاره غیرممکن است. سعید راد برای همیشه ستاره سینمای رعنا و بالا پررنگ می ماند.

محمدمهدی عسگرپور، رئیس خانه سینما نیز گفت: سعید راد فردی بود که عاشق کشورش بود و در کارش جدی بود و این اکسیر بسیار ارزشمند است. خداحافظی با سینماگری که به دلایل مختلف رنجی نبرده است، مانند آقای راد که به خاطر عشق به کشور و مردمش به ایران بازگشت، به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است.

واکنش دختر سعید راد به تصمیمات برای نگهداری این بازیگر در خانه سالمندان سوالی که راد هر روز از دخترش می پرسد تمام جزئیات مراسم ختم |

پژمان بازغی، رئیس انجمن بازیگران خانه خانه نیز گفت: تعجب می کنم که چرا چهره های جوان کمتری در این مراسم می بینم و امیدوارم همدلی بیشتر شود زیرا چنین هنرمندانی الگو هستند.
همچنین از باشگاه پرسپولیس بابت این مراسم و آقای راد که چهره های این تیم هستند برای اعزام تشکر می کنم.

کامران ملکی با اشاره به گرمای هوا و اینکه یکی از گرم ترین روزهای سال بود، گفت: بسیاری از همکاران آقای راد به دلیل گرما نتوانستند در مراسم شرکت کنند اما در مراسمی که قرار است در سال جاری برگزار شود حضور خواهند داشت. 2019. بعداً برگزار شد.”

سام راد پسر سعید راد در سخنان کوتاه خود گفت: ایران و سینمای ایران یک عقاب و یک بازیگر حرفه ای را از دست داد و ما پدرمان را از دست دادیم. تاریخ تولد و مرگ امروز منتشر می شود اما مرزی بین آنها وجود دارد. پدرم از تولد تا مرگ برای تو زندگی کرد.

نقا راد دختر این هنرمند نیز گفت: من و برادرم فرزندان ستاره سینما سعید راد هستیم و به نمایندگی از همه خانواده از حضور و دعای زیبای شما راهنمای پدرم تشکر می کنم. سعید راد سال ها روی پرده می درخشید; ستاره ای که عشقش دوربین است و روحش پرسپولیس.

همه از شنیدن بیماری پدرم تعجب کردند و گفتند که چگونه آن بازیگر سالم در بیمارستان بستری شده است. من و همسرم 10 ماه با عشق و قدرت از پدرم مراقبت کردیم تا اینکه با توجه به شرایطش مجبور شدیم او را به آسایشگاه خصوصی منتقل کنیم اما متاسفانه قضاوت برای برخی افراد بی ملاحظه به یک عادت تبدیل شده است و این موضوع به یک عادت تبدیل شده است. مسئله. خط قرمز پدرم بود و متأسفانه دیگر این «اصلاح» را منتشر نکردند.

وی افزود: پدرم هر روز از نگار می پرسد آیا بهتر می شوم؟ و متأسفانه این انتظار برآورده نشد. دوست نداشت در این مدت کسی او را ببیند چون سعید سلطان سینما بود. در این میان خبر فوت تعدادی از همکارانش او را بسیار ناراحت کرد اما نتوانست چیزی بگوید.

مرگ آتیلا پسیانی، داریوش مهرجویی، فریماه فرجامی، فرمارز اصلانی و از همه بدتر رضا داودنژاد او را بسیار ناراحت کرد و گفت: من اینجا چه کار می کنم؟ وی در نهایت از حضار خواست تا از پدرش حمایت کنند.

در آخرین قسمت مراسم پس از شعرخوانی برادرزاده این بازیگر، نماز میت سعید راد و آهنگ سلام اخره احسان خواجه امیری نواخته شد و هنرمندان وداع کردند. پیکر سعید راد طبق وصیتش در کنار قبر محمدعلی فردین (بازیگر) واقع در طبقه بالای آرامگاه محمد اشتری (فیلمنامه نویس) به خاک سپرده می شود.

در کنار:

* با ورود پیکر این هنرمند به صحن سینما، مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم دقایقی قبل از ساعت 10 آغاز شد اما به دلیل نفوذ ازدحام جمعیت شروع مراسم با تاخیر برگزار شد.

* اگرچه برگزاری چنین برنامه هایی در سالن سینما بی سابقه نیست، اما شرکت در بخش اصلی مراسم برای برخی از هنرمندان سخت بود زیرا حضور پرشمار مردم باعث هرج و مرج شد.

* روح الله زم، احمدرضا درویش، تهمینا میلانی، مازیار میری، مجید قناد، منوچهر شاهسواری، هومان حاجی عبداللهی، علی اوجی، محمود خوردبین، سید غلامرضا موسوی، جمشید گرگین، علی قائم مگی، حمید استیلی (بازیکن سابق فوتبال)، اصغر حاجی ، ساره بیات، امید زنگدانی، اصغر سمسارزاده، کروش سلیمانی و… از جمله حاضران در این مراسم بودند.

مراسم یادبود سعید راد روز جمعه 14 مرداد ماه از ساعت 14 الی 16 در مسجد الرسول واقع در میدان کاج سعادت آباد برگزار می شود.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین