وضعیت صدرالدین حکازی وخیم است

وضعیت صدرالدین حکازی وخیم است

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، صدرالدین حکازی بازیگر 76 ساله در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی چون «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزام»، «قنطورس»، «تردید» و «تردید» بازی کرده است. ممکن است «خرس» ذکر شود.

به گزارش ایسنا، «جنگل کوچک»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چهار دیواری» مختارنامه، «نابرده رنج»، «کیمیا» و «بانوی سردار» از جمله سریال های آشنا و فراموش نشدنی این بازیگر هستند.

در حالی که اخیراً اخباری مبنی بر نامناسب بودن وضعیت سلامتی این هنرمند به گوش می رسید، سونیا شکیبا همسر این بازیگر در دیدار با ایسنا، بیماری صدرالدین حکازی را تایید کرد و درخواست های خود را برای کمک در روند درمان اعلام کرد.

شکیبا گفت: متاسفانه حال آقای حجازی اصلا خوب نیست، مهمترین مسئله این است که ایشان بیمار خاص محسوب می شوند و من در تهیه داروهای ایشان با مشکل مواجه هستم. با وجود اینکه ایشان هنرمند این دیار هستند، زمانی که بیش از یک سال درگیر معالجه آقای حکازی بودم، با درد و رنج فراوان هزینه های درمان و بیمارستان را تقبل کردم. با اینکه بیمه بازنشستگی داشتند اما بیمه های موجود جوابگوی مراجعه ما به بیمارستان ها، مراکز درمانی و خرید دارو نبودند و یک سال است که پولی به ما نداده اند.

وی افزود: یک بار در فیلم «آخرین بازی خونی» بازی کردم و متوجه شدم سینما ظلم است و بازیگر تاریخ انقضا دارد، اما تازه متوجه عمق فاجعه شدم که هیچکس نمی پرسد حال شما چیست و این بدترین است. چیزی که در این مدت تجربه کردم اطرافیان تنهایی سنگینی را بر من تحمیل کرده اند اما با وجود 23 سال اختلاف سنی 30 سال است که با ایشان زندگی می کنم و تمام تلاشم را می کنم که آبرو و حیثیت آقای حکازی را حفظ کنم. برای سایر بازیگران هم این اتفاق می افتد که وضعیت سلامتی و خانوادگی آنها خبرساز شده است، بنابراین نباید برای آنها تکرار شود.

همسر این بازیگر گفت: چیزی که الان نیاز دارم تغییر بیمه تکمیلی هیکازی بیگ است، امیدوارم سریعتر این کار انجام شود چون عضو کانون بازیگران خانه سینما است اما اگر بیمه نیاز داشته باشیم می گویند باید تا شهریور صبر کنیم. . اکنون پشتیبانی کنید من هم نگران این هستم که آقای حکازی با توجه به شرایط شیمی درمانی هر زمان که نیاز به بیمارستان دارد باید در کجا بستری شود تا بتوانیم هزینه های او را تامین کنیم. این نگرانی بزرگی است که با این شرایط بیمه می توانیم در مواقع اضطراری شرایط بستری و معالجه خاصی را بدون پرداخت هزینه انجام دهیم.

شکیبا یادآور شد: پیگیری هایی را از طرف خانه سینما انجام داد اما به آنها گفتند که بودجه کافی برای تامین هزینه ها ندارند اما در این مدت علی دهکردی، پژمان بازغی و فریبا کوثری به دیدار این هنرمند رفتند و حمایت کردند. هیکازی برای درمانش کمک مالی شد.

صدرالدین حجازی در این گفتگو به سختی برای چند ثانیه چند جمله کوتاه در تایید حرف همسرش گفت.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین