پژمان جمشیدی مصرف کننده مواد مخدر، احمد مهرانفر و شبنم مقدمی با طلاقشان پرمخاطب ترین سوژه های فیلم خرداد هستند.

پژمان جمشیدی مصرف کننده مواد مخدر، احمد مهرانفر و شبنم

ماهرخ عباسپور: گیشه سینما از ابتدای خرداد تاکنون به طور متوسط ​​دو روز در هفته تعطیل بوده و به همین دلیل در هفته های گذشته فروش نسبتا پایینی را تجربه کرده است. سینمای ایران با اکران ۱۸ فیلم در خردادماه در مجموع ۲ میلیون و ۸۳۹ هزار بیننده داشت.

در عین حال سینما در اردیبهشت فروش بهتری را تجربه کرد. در مجموع 12 فیلم اکران شده در اردیبهشت حدود 3380 هزار بیننده وارد سینما کرد و 181 میلیارد تومان درآمد مالی برای سینما فراهم کرد.

دو هفته پیش، بین 29 تا 5 خرداد، سینماها برای یک روز تعطیل بودند، اما مجموع فروش 17 فیلم با 740 هزار تماشاگر، 37 میلیارد تومان بود، در حالی که هفته گذشته، بین 6 تا 1 تیرماه، 37 فیلم بود. میلیارد تومان با مخاطب. تقریباً 751000.41 میلیارد تن پول وارد گیشه سینما شد.

در حال حاضر سه فیلم به نام های «تگزاس 3»، «شرم 2» و «عشق مست» در صدر جدول فروش سینماهای خرداد ماه قرار دارند. با کند شدن روند فروش، فیلم های «تمساح خونین» و «سال گربه» به رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش صعود کردند.

پنج فیلم برتر خرداد ماه به شرح زیر است:

“تگزاس 3” این فیلم به کارگردانی مسعود اطیابی که در خرداد ماه یک میلیون و 605 هزار بیننده و 92 میلیارد تومان فروش داشت، هفته گذشته با 394 هزار تماشاگر و فروش 21 میلیارد تومانی در صدر جدول فروش هفتگی سینما قرار گرفت.

خجالت نکش” رضا مقصودی کارگردان: 732 هزار بیننده و 43 میلیارد و 686 میلیون تومان فروش

“مست عشق” به کارگردانی حسن فتحی: این فیلم که یک میلیون و 759 هزار بیننده و فروش 100 میلیارد تومانی داشت با فروش دو میلیارد و 600 میلیون تومانی در گیشه هفته گذشته در رتبه های دوم و سوم کل گیشه قرار گرفت. باکس آفیس هفته

“تمساح خونی” این فیلم به کارگردانی جواد عزتی در مجموع دو میلیون و 589 هزار بیننده و 155 میلیارد تومان داشت و هفته گذشته یک میلیون و 900 میلیون تومان فروخت.

“سال گربه” کارگردان: مصطفی تقی زاده: یک میلیون بیننده و 55 میلیارد تومان فروش

نگاهی به داستان سه فیلم پرفروش

این فیلم به کارگردانی سید مسعود اطیابی درباره رابطه خانوادگی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مهدی هاشمی و ژاله صامتی است که زندگی آنها با سرنوشت قاچاقچیان مواد مخدر گره خورده است.

«شرم 2» زوج اصلی فیلم را به جدایی و طلاق می کشاند. آنچه از تیزر فیلم مشخص است این است که این زوج روستایی در شهر در شرف طلاق و جدایی هستند. قوس داستانی که انگار قنبر و صنم را از شیرینی و سادگی قسمت اول جدا می کند و آنها را به حاشیه می کشاند. «شرم 1» طرفدار بچه دار شدن در پس زمینه بود و حالا با رفتن قنبر و صنم باید دید این محوریت از فیلم حذف می شود یا به شکل دیگری ادامه پیدا می کند.

«مست عشق» ساخته حسن فتحی با بازی هانده اورچل، پارسا پیروزفر و شهاب حسینی اقتباسی آزاد از داستان شمس و مولانا است.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین