چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار می شود

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار می

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، از واحد روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، با توجه به تغییر اساسنامه انجمن هنرهای نمایشی ایران، هنرمندان بیشتری از شهرستان های استان تهران می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند. انجمن هنرهای نمایشی استان.
شرایط ویژه برای رای دهندگان شامل داشتن مدرک دانشگاهی در زمینه نمایش، اجرای مستمر تئاتر، عضویت در گروه های نمایشی یا اجرای حداقل 10 نمایش به عنوان کارگردان و بازیگر در 20 سال گذشته است. پژوهشگرانی که در 10 سال گذشته 5 اثر در حوزه نمایش و 3 اثر پژوهشی یا مقاله علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی در زمینه نمایشنامه منتشر کرده اند.
در 16 شهر استان تهران هنرمندان می توانند مدارک خود را از 3 تا 31 اردیبهشت ماه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان تهران یا انجمن هنرهای نمایشی استان تهران ارائه کنند تا به عضویت انجمن هنرهای نمایشی درآیند و انتخاب خود را انجام دهند. . هیئت مدیره جدید
ضمناً داوطلبان عضویت در هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران می توانند با مراجعه به دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان واقع در مجموعه تئاتر مهراب در بازه زمانی 10 اردیبهشت لغایت 1 خردادماه و ارائه مدارک لازم، آمادگی خود را برای کاندیداتوری اعلام کنند. اسناد.

لازم به ذکر است شرایط لازم برای داوطلبان عضویت در هیات مدیره و هیات نظارت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران عبارتند از؛ داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سابقه کیفری و حسن شهرت، معافیت دائم برای آقایان و داشتن سن بالای ۲۷ سال. ضمناً داوطلبانی که برای عضویت در هیئت مدیره و نظارت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران شرکت می‌کنند، باید دارای یکی از شرایط خاص مانند عدم تقلب یا مجرمیت، داشتن صلاحیت علمی و کارشناسی یا تجربه کافی در فعالیت باشند. . دارا بودن مدرک دیپلم انجمن هنرهای نمایشی استان تهران حداقل لیسانس یا معادل آن.
همچنین لازم به ذکر است، چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران نیمه دوم خرداد ماه در مجموعه تئاتر مهراب برگزار می شود.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین