چگونه قانون جذب را کاربردی بیاموزیم؟

قانون جذب

انسان ها به صورت ذاتی تمایل به پیشرفت و موفقیت دارند. همه دوست داریم موفق باشیم. هیچ کس دوست ندارد وضعیت و جایگاه امروزش با سال قبل یکسان باشد. هر کسی در هر شغلی که هست، تمایل به پیشرفت و موفقیت های بیشتر دارد. اگر یک بیزنس من هستید یا یک نانوا، یک معلم، یا یک هنرمند؛ اطلاع از قوانین جهان به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن ذهنتان را مدیریت کرده و بهترین و ناب ترین الهامات را از کائنات دریافت کنید و در زندگی و کسب و کار خود به یک فرد بسیار موفق تبدیل شوید. اما بسیاری از مردم تصور میکنند که موفقیت تنها با تلاش و پشتکار به دست می آید. آنها علی رقم تلاش های زیاد و فشارهایی که تحمل می کنند، موفق نیستند؛ با وجود تخصص بالا و تلاش های زیاد، به دلیل اینکه با قوانین کائنات آشنایی ندارند، مدام در حال درجا زدن هستند.

قانون جذب یک قانون ذهنی

ما بر این باوریم که این خود ما هستیم که هر روز تمام اتفاقات کوچک و بزرگ زنگیمان را رقم میزنیم. هیچ چیز خارج از اختیار و اراده انسان نیست. اگر اتفاقات زندگی ما مطابق خواست و علایقمان نیست، به این معنی است که از نحوه برنامه ریزی صحیح ذهن بی خبر هستیم و در طول زندگی، با برنامه ریزی های غلطی که دیگران در ذهن و ضمیر ما ثبت کرده اند زندگی بی کیفیتی را تجربه می کنیم. دلیل اتفاقات بدی که در زندگی تجربه می کنیم همین است. اتفاقاتی که مطابق با خواسته های ما نیستند.

راه موفقیت چیست؟

گروه تحقیقاتی یکشو راه حلی بنیادی برای این مشکل دارد. این راه حل قانون جذب نام دارد. یکشو بر این باور است که جهان خود به خود به وجود نیامده و دارای قوانینی دقیق و محکم است. خداوند با دعا و گریه و زاری مانند یک انسان احساساتی نمی شود و راه دریافت روزی و موفقیت بیشتر، دعا و نیایش نیست. بلکه خداوند به صورت پیش فرض، فراوانی و برکت را در جهان گسترده است. این ماییم که قانون دستیابی به این فراوانی را نمی دانیم. پس در یکشو قانون جذب، قانون دستیابی به موفقیت و فراوانی را می آموزیم.

قانون جذب چیست؟

فیلم راز قانون جذب را در یک جمله اینگونه بیان میکند: (Thought become things) یه این معنی که افکار به اتفاقات و چیزها تبدیل می شوند. به صورت علمی به اثبات رسیده است که هر چیزی در این جهان، از نمای نزدیک، به صورت ذرات در حال ارتعاش است. هر چیزی حتی بدن ما نیز از ذرات انرژی با سطوح مختلف تشکیل شده است. قانون جذب معتقد است که یک فرد برای جذب یک اتفاق یا یک هدف، باید هم ارتعاش با آن اتفاق یا هدف شود. هنگامی که فرد بتواند سطح ارتعاش خود را مثلا به اندازه درآمدی مشخص بالا ببرد، جهان راهی برای کنار هم قرار دادن او و درآمدی که در مدار آن است پیدا میکند و آن فرد پس از مدتی به درآمد دلخواهش می رسد. حال اگر شما از لحاظ ذهنی هم ارتعاش با خواسته تان نباشید، هر چقدر هم که تلاش کنید نمی توانید به خواسته خود دست پیدا کنید. در اینگونه شرایط افراد به جای پیدا کردن دلیل مشکل، خداوند و عدالت او را سرزنش میکنند.

قانون جذب تلفیق ذهن و اقدام عملی

برنامه ریزی ذهنی و اقدام عملی

قانون جذب بر نقش اساسی ذهن و باورها بر جذب خواسته ها تاکید فراوان دارد. اگر ذهن و ضمیر ما با اهداف ما همسو نباشند، نمی توانیم خواسته مان را جذب کنیم. با ایجاد یک برنامه ریزی صحیح در ذهن، کم کم سر و کله نشانه ها و اتفاقات خوب در زندگیمان پیدا می شود. ابتدا بسیار کوچک و با استمرار و مداومت و تقویت باورهای مفید، این اتفاقات هم بزرگتر می شوند. اما قانون جذب تنها کار با ذهن و تقویت باورهای ذهنی نیست.

پس از اینکه شروع به تغییر باورهای نامناسب کردید، فرصت ها در زندگی شما ظاهر می شوند. برای رسیدن به موفقیت باید به صورت عملی کاری بکنید. بدون اقدام عملی هیچ موفقیتی به دست نمی آید. در واقع قانون جذب تلفیقی از فعالیت های عملی و ذهنی است. این دو با هم جواب می دهند.

دوره آموزش قانون جذب یکشو

در گروه تحقیقاتی یکشو دوره ای به نام قانون توانگری توسط استاد فرهاد کوکائیان تهیه و منتشر شده است که در آن قانون جذب به زبانی ساده در عین حال بسیار حرفه ای و کاربردی آموزش داده شده است. این دوره تمام نکاتی که برای نتیجه گرفتن از قانون جذب باید بدانید را پوشش می دهد.

در دوره آموزش قانون جذب یکشو ابتدا با جهان، ساختار آن و نحوه کارکرد پدیده ها آشنا می شوید. سپس قوانین اصلی کائنات را با مثال های فراوان درک خواهید کرد و همزمان از تجارب شخصی و نکات عمیق و حساسی که بر روی جذب شما تاثیر میگذارد، بهره مند خواهید شد.

وقتی در دوره ثبت نام کرده و آن را استارت میزنید، با گذراندن هر جلسه و آشنایی با نحوه کارکرد جهان، کم کم نشانه ها و جذب های کوچک را تجربه خواهید کرد. سپس به مرور کیفیت و تعداد جذب های شما نیز بهبود پیدا میکند.

دوره قانون جذب فرهاد کوکائیان

تغییر باور ها در دوره قانون توانگری

یکی از نقاط ضعف همه دوره های قانون جذب این است که اساتید هنوز به روشی مشخص برای شناسایی و تغییر باورها دست پیدا نکرده اند. بنابراین معمولا گروهی از دانش آموزان دوره های مختلف، از آموزه های آن دوره نتیجه میگیرند و برخی دیگر که تعداد آنها کم نیست، از دوره نتیجه نگرفته و ناراضی از دوره، استاد و نهایتا قانون جذب هستند. اما در دوره قانون جذب یکشو، روش هایی کاملا کاربردی و قدرتمند برای تغییر باورها به مخاطب معرفی می شود. در این دوره شما درک عمیقی از باورها و نحوه شکل گیری و کارکرد آنها کسب میکنید. بنابراین وقتی شناخت کاملی از یک موضوع کسب می کنید، به راحتی می توانید مشکلاتی که سر راهتان ظاهر می شود را شناسایی کرده و آنها را از میان بردارید. در این دوره نیز شما به یک کارشناس قانون جذب تبدیل می شوید. یعنی زمانی که در وضعیتی ناخوشایند قرار میگیرید، به راحتی می توانید بفهمید که دلیل مشکل کجاست، از چه باورهایی نشات میگیرد، باورهای مخرب را شناسایی کرده و انها را تغییر دهید. پس از قرار گرفتن در مدار جدید نیز اقدام مناسب برای جذب خواسته ها را انجام دهید.

نتیجه گیری

جهان برپایه قوانینی دقیق که همان قوانین ماده و انرژی هستند کار می کند. قانون جذب پیوند عمیقی با این قوانین دارد. برای داشتن یک زندگی خوب، باید بتوانید قوانین را درک کرده و فرا بگیرید. هیچ چیز در این جهان شانسی به دست نمی آید و برای موفق شدن باید از قوانین آن که قانون جذب نام دارد پیروی کنید.