چگونه کلیه و کبد را سم زدایی کنیم؟

چگونه کلیه و کبد را سم زدایی کنیم؟

انتخابتو، کلیه ها و کبد از اندام های مهمی هستند که سموم بدن را تصفیه می کنند، با توجه به سبک زندگی مدرن این اندام ها ممکن است تحت فشار باشند، اتخاذ عادات سالم در صبح می تواند به سم زدایی این اندام ها و بهبود عملکرد آنها کمک کند. . در زیر برخی از این عادات را برای بهبود بررسی خواهیم کرد:

یوگا انجام دهید

یوگا یک ورزش باستانی است و ترکیبی از تمرینات بدنی، کنترل تنفس، آرامش، کنترل رژیم غذایی و مدیتیشن است که می تواند به طور قابل توجهی به سم زدایی اندام های بدن کمک کند. حرکاتی که در یوگا انجام می شود جریان خون را بهبود می بخشد و به هضم و دفع سموم کمک می کند. ; نتایج تحقیقات نشان می دهد که یوگا با کاهش استرس و افزایش گردش خون می تواند عملکرد کلیه و کبد را بهبود بخشد.

نوشیدن آب گرم و لیمو در صبح

نوشیدن یک لیوان آب گرم و لیمو در صبح می تواند به سم زدایی بدن کمک کند. این نوشیدنی سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی است که عملکرد کبد را بهبود می بخشد.

روزانه ورزش کنید

فعالیت بدنی منظم یکی از موثرترین راه‌ها برای حمایت از کلیه‌ها و کبد است و نقش مهمی در سم‌زدایی بدن دارد، ورزش گردش خون را بهبود می‌بخشد و از فرآیند سم‌زدایی بدن حمایت می‌کند.

مصرف آب سبزیجات خام

مصرف یک لیوان آب سبزیجات تازه و خام در صبح می تواند ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن را تامین کند و بدن را سم زدایی کند. سبزیجاتی مانند چغندر، هویج و اسفناج بسیار مفید هستند زیرا حاوی مواد مغذی هستند که عملکرد کبد را بهبود می بخشد و از آن حمایت می کند. پاکسازی کلیه ها؛ نتایج تحقیقات نشان می دهد که سبزیجات از فرآیندهای سم زدایی طبیعی کبد حمایت می کنند و با استرس اکسیداتیو مبارزه می کنند.