چین میزبان «پسران بد»/ ویل اسمیت برمی گردد

چین میزبان پسران بد ویل اسمیت برمی گردد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، اکران فیلم «پسران بد: سوار یا بمیر» در سینماهای چین قطعی شد و این فیلم از 22 ژوئن (2 تیرماه) در سینماهای این کشور اکران می شود.

مهر نوشت: این دومین فیلم از مجموعه «پسران بد» است که در چین اکران می شود که پیش از آن «پسرهای بد برای همیشه» در این کشور اکران شده بود. عادل و بلال، سازندگان این فیلم، قسمت چهارم را بعد از 3 فیلم قبلی فیلمبرداری کردند.

سومین فیلم «پسران بد برای همیشه» در آگوست 2020 در چین اکران شد و با شیوع ویروس کرونا تنها 3.2 میلیون دلار فروخت. اما دیگر فیلم‌های ویل اسمیت در چین قبل از کووید به خوبی عمل کردند. «مردان سیاه پوش 3» در سال 2012 بیش از 77.2 میلیون دلار و «علاءالدین» در سال 2019 بیش از 53.4 میلیون دلار فروختند.

سومین فیلم از این مجموعه با 62.5 میلیون دلار در سرتاسر جهان اکران شد و این قبل از آن بود که کسی بداند که یک بیماری همه گیر سینماها را به طور کامل برای یک سال تعطیل می کند. این فیلم در آمریکا 206.3 میلیون دلار و در سراسر جهان 426.5 میلیون دلار فروش کرد.

تونی وینسیکورا، مدیر عامل شرکت سونی پیکچرز انترتینمنت گفت که به موفقیت چهارمین فیلمش، «پسران بد» اعتقاد دارد و به فروش آن اطمینان دارد، اگرچه این فیلم در ابتدای تابستان و پس از اعتصابات و کووید اکران شد. دوره زمانی.

انتظار می‌رود که Bad Boys 4 با 50 میلیون دلار افتتاح شود و پس از سیاره میمون‌ها، دومین افتتاحیه پردرآمد تابستان باشد.

شما دوباره مردمی را خواهید دید که به سینما می روند و به خصوص در نیمه دوم امسال شاهد زنده شدن سینماها خواهید بود که هر فیلم شانس فیلم بعدی را افزایش می دهد. از ماه جولای، هر هفته یک فیلم بزرگ تماشا خواهید کرد.

پسران بد: سوار یا بمیر (به انگلیسی: Bad Boys: Ride or Die) یک کمدی اکشن با بازی ویل اسمیت، مارتین لارنس، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، ژاکوب سیپیو و پائولا نونز است که نقش‌های خود را از فیلم قبلی تکرار می‌کنند. اریک دین، یوان گرافید و ری سیهورن بازیگران جدید این فیلم هستند.

این فیلم در تاریخ 7 ژوئن (18 خرداد) توسط سونی پیکچرز در سینماهای جهان اکران خواهد شد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین