کلاسی که آتیلا و داودنژاد برای مبینا حنیم و پدر حسن آقا استفاده می کردند.

کلاسی که آتیلا و داودنژاد برای مبینا حنیم و پدر

در این مطلب به سراغ پدران چند سلبریتی می رویم. خوب و بد با ما باشید.


بهترین برای: شاید شما با این فرضیه موافق باشید که موفقیت انسان از داشتن والدین خوب ناشی می شود. البته والدین نقش مهمی در تربیت و رشد فرزندان در مسیر زندگی خود دارند، اما نکته ای که ممکن است فراموش شود این است که به صرف پدر یا مادر بودن نمی توان به کسی بدی کرد.

درست مانند آنچه این روزها می بینیم. پدرانی که موفقیت فرزندانشان را چنان به دست می آورند که گویی مدال المپیک گرفته اند. با ایجاد حواشی و بی دلیل روی صحنه رفتن به همه چیز فرزندش لطمه می زنند. به هر حال امیر حاجی ریزایی در این دوران بی نظیر است. در این مطلب به سراغ پدران چند سلبریتی می رویم. با ما همراه باشید.

پدر مبینا

کلاسی که آتیلا و داودنژاد برای مبینا حنیم و پدر حسن آقا استفاده می کردند.

معلمان همه جا هستند. آنها در آخرین ادعای غافلگیرکننده خود گفتند مبینا پیشنهاد 10 میلیون دلاری از قطر دریافت کرده است! به هر حال، متر در حال سقوط نیست و گوش ما احتمالا مخملی نیست. قبلاً می گفتند مبینا بچه درسخونیه (از آنتن تلویزیون برای رسیدن به هدف). راستش او تا حدودی کارش را بلد است. او می داند چگونه دخترش را به دانشکده پزشکی دانشگاه تهران بفرستد و سپس جایگاه نسبتاً قوی ای برای خود ایجاد کند. حداقل برای این ابتذال کار می کند. خسته نباشی پهلان!

پدر حسن

کلاسی که آتیلا و داودنژاد برای مبینا حنیم و پدر حسن آقا استفاده می کردند.

یزدانی بیگ گفت کسانی که از پسرش انتقاد می کنند از کشتی چیزی نمی فهمند. شاید درست باشد که کشتی با یک دست برای همه مناسب نیست، اما صحبت با افرادی که از یک قهرمان حمایت می کنند کاملاً بیهوده است. بی فایده و البته نفرت انگیز. حسن یزدانی هیچ وظیفه‌ای برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی ندارد، نه به کسی توهین می‌کند و نه به شهروندانش. یزدانی عزیز! کشتی یک ورزش ملی است و توقعات بالاست و مردم از ورزشکاران خود که رقابت مستقیمی نداشتند طلا می خواستند. درخواست بی دلیل نیست. کسی را به خاطر بی احتیاطی سرزنش نکنید.

پدر آرات

کلاسی که آتیلا و داودنژاد برای مبینا حنیم و پدر حسن آقا استفاده می کردند.

آرات حسینی یک بچه اینستاگرامی با استعداد است که امروز صفحه اش میلیون ها فالوور دارد. پدرش فیلم هایی از حرکات نمایشی و تمرینات ورزشی پسرش از همان ماه های اول تولدش ضبط کرده و با حضار به اشتراک گذاشته است. پدرش دوست داشت همه آرات را به عنوان یک نابغه ورزشی بشناسند. آرات حسینی نه تنها در سنین پایین در اینستاگرام به شهرت رسید، بلکه خیلی زود مورد استقبال رسانه های مختلف قرار گرفت و همین امر مشوقی برای پدرش محمد حسینی شد تا برای شکوفا شدن استعداد پسر کوچکش دست به هر کاری بزند. اگر منصف باشیم، او از هیچ چیز دریغ نکرد و تقریباً در زمانی که پسرش بچه بود، به زندگی حرفه ای پسرش پایان داد. بازگشت تقریباً از انگلیس به اصفهان و اتفاقات باورنکردنی که برای آرات در سپاهان رخ داد باعث شد تقریباً هیچکس دیگر درباره او صحبتی نکند. پدر آقای آرات! از شما هم متشکرم.

بابا ستاره

کلاسی که آتیلا و داودنژاد برای مبینا حنیم و پدر حسن آقا استفاده می کردند.کلاسی که آتیلا و داودنژاد برای مبینا حنیم و پدر حسن آقا استفاده می کردند.

آتیلا سال گذشته در مهر درگذشت. ستاره و پدر Hüsrev. همراه همیشگی کودکان. آتیلا نیم قرن است که در تئاتر فعالیت دارد و دخترش را از کودکی با این عرصه آشنا کرده است. اما در مورد دخترش چیزی نگفت. او هرگز سعی نکرد او را فریب دهد و هرگز به کسی اعتماد زیادی نکرد. فرزندانش جلوی هر دوربینی باعث افتخار پدرشان شدند. آتیلا بودن خیلی خوبه کاش بعضیا یاد میگرفتن

پدر آهنگ

کلاسی که آتیلا و داودنژاد برای مبینا حنیم و پدر حسن آقا استفاده می کردند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، نسل بازیکنانی که در دهه 60 فوتبال ایران بازی کردند، نسل طلایی فوتبال ایران هستند و حمید علیدوستی بدون شک یکی از ستاره های اصلی این نسل است. ستاره ستاره آورد و حالا دهه پنجمی است که علیدوستی در آن می درخشد. البته پدر و دختر دوست نداشتند، اما پوشیده نیست که در این آشفته بازار فوتبال و سینما، افرادی هستند که مدیون همشهریان خود نیستند و از عشق مردم دم می زنند.

پدر رضا و واله

کلاس آتیلا و داودنژاد برای مبینا خانم و پدر حسن آقا

علیرضا داوودنژاد یک عمر در این سینما کار کرد و شاید قبل از مرگ رضا نامی بود که خیلی ها که اهل سینما نبودند آن را نمی شناختند اما حالا پدری نمونه است. هنوز چهره شریفش را در مراسم فراموش نکرده ایم. داودنژادها همگی از علاقه مندان به سینما هستند و در این چند دهه فعالیت آنها کوچکترین موضوع حاشیه ای در محیط آنها نبوده است. رضا و واله از شهرت پدرشان سوء استفاده نکردند چون در مقابل دوربین بازیگر بودند نه بازیگر. روحشان سالم، روح رضا شاد.


فرش بهشتی_اف پلاس




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو