کوین کاستنر به ونیز می رود

کوین کاستنر به ونیز می رود

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، در دومین قسمت از فیلم سینمایی «افق: حماسه آمریکایی» به کارگردانی و بازی این بازیگر برنده اسکار بازیگران نقش مکمل معروفی چون سینا میلر، سام ورتینگتون، جنا مالون و دنی نیز حضور خواهند داشت. کوین کاستنر”. هیوستون نیز با اولین نمایش جهانی همراه است. خود را در بخش غیر رقابتی جشنواره ونیز تجربه کنید.

به گزارش ایسنا، مجموعه فیلم وسترن چهار قسمتی «افق» با تامین مالی شخصی کوین کاستنر از محل فروش یکی از خانه هایش در حال تولید است و او تاکنون 38 میلیون دلار برای این پروژه هزینه کرده است. اولین قسمت این فیلم در ماه می در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و اکنون اولین نمایش جهانی قسمت دوم در جشنواره فیلم ونیز برگزار خواهد شد.

کوین کاستنر گفت: “همیشه رویای من نمایش قسمت دوم این فیلم در جشنواره فیلم ونیز بوده است. از آلبرتو باربرا، مدیر جشنواره فیلم ونیز به خاطر شجاعت و رهبری او در انجام این سفر سینمایی سپاسگزارم. من به سینما بازگشتم. جشنواره فیلم ونیز با قدردانی و هیجان زنده باد فیلم ها و کسانی که می خواهند از آنها حمایت کنند.

هشتاد و یکمین جشنواره ونیز، قدیمی ترین جشنواره فیلم جهان، بین ۲۸ آگوست تا ۷ سپتامبر (۷ تا ۱۷ شهریور) برگزار می شود و همانطور که قبلا اعلام شده بود، فیلم افتتاحیه این جشنواره فیلم «بیتل جویس ۲» به کارگردانی تیم برتون خواهد بود.

245245

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین