«گرگ ها» برگشتند/ برد پیت و جورج کلونی بازگشتند

گرگ ها برگشتند برد پیت و جورج کلونی بازگشتند

به گزارش انتخابتو، جان واتس نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «گرگ ها» برای ساخت دنباله فیلم «گرگ ها» با اپل قرارداد امضا کرد.

Wolves که برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد، یک هفته اکران محدود در سینماها خواهد داشت و سپس در سرویس استریم اپل در دسترس خواهد بود.

مهر نوشت: این فیلم با بازی جان واتس، برد پیت و جورج کلونی به عنوان شخصیت هایی که به طور اتفاقی باید ماموریتی را انجام می دادند. مشخص نیست که آیا کلونی و پیت دوباره نقش خود را در فیلم جدید بازی خواهند کرد یا اینکه فیلم با بازیگران جدید فیلمبرداری خواهد شد.

اپل اعلام کرد که این فیلم در تاریخ 27 سپتامبر (6 مهر) در اپل تی‌وی پلاس اکران خواهد شد، پیش از آن سونی یک اکران محدود یک هفته‌ای آن را در سینماها از 20 سپتامبر آغاز خواهد کرد. پیش از این تصور می شد این فیلم اکران گسترده ای در سینماها داشته باشد.

وولز که توسط دودخانه کلونی و پلان بی پیت تهیه شده است، امی رایان، آستین آبرامز، پورنا جاگاناتان، ریچارد کیند و زلاتکو بوریچ به ایفای نقش می پردازند.

برد پیت در فیلم دیگری برای اپل به نام فرمول 1 به نویسندگی و کارگردانی جوزف کوشینسکی و تهیه کنندگی جری بروکهایمر بازی می کند.

واتس 43 ساله که آخرین سه گانه «مرد عنکبوتی» را برای سونی کارگردانی کرد، آخرین فیلم این سه گانه، «مرد عنکبوتی: راه خانه نیست»، رکوردها را شکست و پرفروش ترین فیلم سونی در سال 2021 شد. فروش این شرکت 1.9 میلیارد دلار است.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین