گفتگوی تلفنی ایران و عمان درباره آینده تنگه هرمز

گفتگوی تلفنی ایران و عمان درباره آینده تنگه هرمز










وزرای امور خارجه ایران و عمان در گفتگوی تلفنی خود تاکید کردند که مذاکرات بر سر چارچوب مدیریتی و خدمات دریایی تنگه هرمز ادامه دارد.



وزرای خارجه ایران و عمان تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفتگو کردند.

به گزارش انتخابتو، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در این زمینه در پست خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز در پی بیانیه مشترک اخیر در مسقط با آقای بدر البوسعیدی گفتگوی سازنده ای داشتم.

عراقچی افزود: بار دیگر تاکید کردیم که ایران و عمان با هدف «تعیین چارچوب مدیریت و خدمات دریایی آینده تنگه هرمز» گفت‌وگو خواهند کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مصمم به پیشبرد این روند هستیم و این کار را با هماهنگی و تبادل نظر با همسایگان خود انجام خواهیم داد.