گلادیاتور 2 و یک بازگشت ویژه

گلادیاتور 2 و یک بازگشت ویژه

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، طبق آخرين اخبار سينما و تلويزيون، اولين پوستر رسمي فيلم گلادياتور 2 منتشر شد. پارامونت پیکچرز امروز اولین پوستر رسمی گلادیاتور ۲ را به اشتراک گذاشت که در آن لوسیوس پل ماسکل را در حال زانو زدن در میدان نبرد گلادیاتورها می بینیم. این پوستر بار دیگر تاکید می کند که اولین تریلر فیلم گلادیاتور 2 فردا منتشر می شود اما قبل از آن اولین پوستر این فیلم را مشاهده می کنید:

به گزارش زومینگ، پل ماسکل در نقش لوسیوس، کانی نیلسن، دنزل واشنگتن، جوزف کوین، پدرو پاسکال، جایمن هانسو، فرد هچینگر، می گالماوی، درک ژاکوبی، لیور راز، پیتر منسا، مت لوکاس، تیم مک اینرنی و الکساندر کریم در نقش لوسیلا. گرفتن او یکی از بازیگرانی است که در فیلم گلادیاتور ۲ حضور و ایفای نقش کرده است. گفته می شود که گلادیاتور ۲ داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کونی نیلسن و برادرزاده کومودوس با بازی خواکین فینیکس را دنبال می کند. در پایان گلادیاتور، لوسیوس چنان تحت تأثیر ماکسیموس راسل کرو قرار گرفت که او و مادرش را نجات داد.

ریدلی اسکات برای کارگردانی گلادیاتور 2 بازخواهد گشت و وظیفه نگارش فیلمنامه گلادیاتور 2 به دیوید اسکارپا تعلق دارد که پیش از این با اسکات در فیلم های All The Money In The World و Napoleon همکاری داشته است. گلادیاتور در سال 2000 اکران شد و بیش از 460 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. گلادیاتور همچنین نامزد 11 جایزه اسکار شد و 5 جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد را برای راسل کرو برد.

Gladiator 2 در 22 نوامبر 2024 اکران خواهد شد.

220

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین