“گوانگ گتو، فاتح بزرگ”؛ سریالی که باید برای طرفداران جومونگ تماشا شود

گوانگ گتو، فاتح بزرگ؛ سریالی که باید برای طرفداران جومونگ

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، اگر سریال های تلویزیونی مانند «جومونگ»، «امپراطور بادها» و «شاهزاده جامیونگ» را دوست دارید، پس از جمله علاقه مندان به تاریخ و افسانه های پادشاهی کره باستانی معروف به «گوگوریو» هستید. “

به گزارش فرادید؛ شاید برای تکمیل لیست سریال های تلویزیونی مورد علاقه خود نیاز به تماشای «گوانگگتو فاتح بزرگ» داشته باشید. سریال حماسی درباره یکی از بزرگترین و مهم ترین امپراتورهای تاریخ گوگوریو که پس از یک دوره طولانی ضعف نسبی توانست این پادشاهی را به اوج شکوه و گسترش برساند.

قهرمان این داستان نوزدهمین امپراتور گوگوریو است. پادشاهی که در اصل دامدئوک نام داشت، گوگوریو را به دوران طلایی خود آورد و در اواخر قرن چهارم پس از میلاد، آن را به یکی از بزرگترین قدرت‌های آسیای شرقی تبدیل کرد.

داستان سریال با تولد قهرمان داستان شروع می شود. زمانی که امپراتوری گوگوریو دیگر مانند گذشته قوی نبود. قبل از تولد دامدئوک، پدربزرگش، شاه گوگوون، توسط ارتش باکجه به رهبری پادشاه گانچوگو کشته شد و پدرش، شاه گوگیانگ، پس از مرگ عمویش، شاه سوسوریم، که وارثی نداشت، به تخت نشست. در همان زمان، گوگوریو نیز توسط نیروهای پادشاهی یان به رهبری امپراتور مورنگ مورد حمله قرار می گیرد.

پس از مرگ پدرش، قهرمان بر تخت می‌نشیند و عهد می‌کند که گوگوریو را به شکوه سابق بازگرداند. تلاش های او بعداً به یک افسانه محبوب در کره تبدیل شد.

او سرزمین هایی را که باکجه تصرف کرده بود، پس می گیرد و بسیاری از پادشاهی های کوچکتر را در طول راه شکست می دهد. در پایان داستان، او همچنین موفق می شود دولت یان را از بین ببرد و آن را تحت سلطه خود درآورد.

مجموعه تلویزیونی “گوانگگتو”؛ «فاتح بزرگ» شاید از نظر انسجام و جذابیت روایی به اندازه «جومونگ» نباشد، اما در مجموع از همان عناصری استفاده می کند که سریال هایی مانند «جومونگ» و «امپراطور بادها» را به آثاری دیدنی و محبوب تبدیل کرده است. از جلوه های بصری قابل قبول گرفته تا گیم پلی و شخصیت های زیبا، صحنه های اکشن، تم های عاشقانه و پیچیدگی ها و فراز و نشیب های فراوان در مسیر شخصیت های داستان.

در این درام، لی تائه‌گان نقش دامدوک یا گوانگگه تو را بازی می‌کند، در حالی که کیم سونگ سو، بازیگر نقش «تسو» در درام جومونگ، نقش «گو اون»، شاهزاده را بازی می‌کند. شهر قانون یان Oh Ji-yeon و Lee In-Hye نیز در این درام نقش همسران دامدوک را بازی می کنند.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین