یک مبارزه جدید که مردم آن را بسیار خسته کننده می دانند

یک مبارزه جدید که مردم آن را بسیار خسته کننده

اخیراً اظهارات جواد ظریف در خصوص سازوکار شورای راهبردی بر سر زبان ها افتاده است. از این رو به نظر می رسد اهل سنت شانس بیشتری برای موضع گیری سیاسی دارند و این موضوع که تحت عنوان «تبعیض مثبت» در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، بحث های زیادی را به دنبال داشته است.


بهترین: اخیراً اظهارات جواد ظریف در خصوص سازوکار شورای راهبردی بر سر زبان ها افتاده است. از این رو به نظر می رسد اهل سنت شانس بیشتری برای موضع گیری سیاسی دارند و این موضوع که تحت عنوان «تبعیض مثبت» در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، بحث های زیادی را به دنبال داشته است.

به عنوان مثال، نبوئیان، نماینده تندرو مجلس، می گوید: «برای یک آمریکایی که در سرزمین کفر بزرگ شده، بدیهی است که شیعه یا مسلمان بودن برای او امتیاز نیست، بلکه شاید او یهودی بودن مهمترین نکته برای اربابان آمریکایی است.”

روزنامه فرهیختگان که امروز به نوعی نماینده اصولگرایان معتدل است در یادداشتی که در صفحه اول خود منتشر کرد به کنایه نوشت که آیا این شورای رهبری است یا شورای راهبردی. این کنایه در واقع اعتراضی به نقش پررنگ ظریف در تشکیل کابینه پزشکی است. کیهان هم در صفحه اول خیلی صریح نوشت که محدوده اختیارات ظریف باید محدود شود. همشهری که موضعش مشخص است، در نشریه زکانی از اطرافیان ظریف با عنوان «زاویه دار» یاد کرده و البته به موضوع «تبعیض مثبت» نیز پرداخته و نوشته است آنچه ظریف درباره اهل سنت و امتیاز ویزا به آنها گفته، مغایر با این موضوع است. این. اصول پزشکان

از سوی دیگر در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر، حساب های نزدیک به ظریف مانند زهیر موسوی، امیر تنها یا بهروز عزیزی از ظریف حمایت کردند و این دوقطبی را تقویت کردند.

از روزنامه های یادشده که ابعاد مختلف اصولگرایی را نشان می دهند تا پزشکان و این حساب ها در خدمت ظریف، دعوا بر سر منافع است و ما شاهد همان بازی 20 سال اخیر هستیم که اکنون دولت های اصولگرا و اصلاح طلب به صورت دسته جمعی، حتی نیمه تمام بازی می کنند. از صمیم قلب نتوانستند مردم را به رای بیاورند اما دیروز هم در نماز جمعه تبریز و تهران به دو قطبی شدن ادامه می دهند.

یک مبارزه جدید که مردم آن را بسیار خسته کننده می دانند

طرح ها مانند طرح های قبلی است، نماینده اصولگرایان در این انتخابات سلیلی بود که 13 میلیون رای آورد در حالی که پزشکان از 62 میلیون رای 16 میلیون رای داشتند! اما به جای جلب آرای مردمی و بازگرداندن اعتماد از دست رفته، هر دو طرف درگیری در حال فرسودگی همان نیمی از رای دهندگان هستند!

مسائلی مانند اهل سنت و اهمیت آنها نسبتاً مبهم است، اما عقل سلیم در مورد چنین روندهایی از طریق تجربه نشان داده است که شاید نتیجه واقعی باید شایسته سالاری باشد که بدون در نظر گرفتن قومیت، مذهب و سایر فیلترها، مستحق ظهور است. سیاست ها تنظیم بازار احساسات مثبت در میان اقلیت ها ایجاد نمی کند. اگر قرار است کیفیت محصولات ایران خودرو و سایپا افزایش پیدا کند، باید یک خودروی خارجی با کیفیت در همان رنج قیمتی پیدا کرد. اینها رهبران کسل کننده و بی اهمیت هستند. آنها بهتر از ما می دانند، اما به نظر می رسد نمی توانند روند بی اعتمادی مردم به آنها را متوقف کنند. متأسفانه از ایران تا آخر ادامه خواهند داشت. متاسفانه


فرش بهشتی_اف پلاس

Shab_F Plus




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو