یک گلادیاتور مربی هنرهای رزمی می شود

یک گلادیاتور مربی هنرهای رزمی می شود

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم رزمی «جانور در من» یک فیلم اکشن ورزشی با بازی راسل کرو و دنیل مک فرسون به زودی کلید می خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مک فرسون در این فیلم نقش یک مبارز سابق هنرهای رزمی مختلط (MMA) را به تصویر می کشد که زیر بار یک تراژدی شخصی برادرش می رود و تصمیم می گیرد با کمک مربی باتجربه ای که اکنون کرو بازی می کند، بازنشسته شود. . بیرون بروید و انتقام برادرتان را بگیرید و در مسابقات “یک قهرمانی” شرکت کنید.

این فیلم توسط تایلر اتکینز، نویسنده و کارگردان فیلم «پسر اقیانوس» ساخته شده است.

تولید این فیلم قرار است اواخر امسال آغاز شود و تا اوایل سال 2025 ادامه یابد. تایلند یکی از مکان های تولید این فیلم است و Impact Arena در بانکوک، جایی که مبارزات سری جمعه در 24 ژانویه برگزار می شود، مکان مهمی برای فیلم خواهد بود. پیش بینی می شود در هفته ای که این مبارزات برگزار می شود قسمت های مهمی از فیلم فیلمبرداری شود. کرو یکی از چهره هایی است که در این صحنه ها در بانکوک ظاهر می شود.

راسل کرو با همکاری دیوید فریگرو فیلمنامه را نوشته است.

فریگرو که همچنین تهیه کننده است، گفت: «با دسترسی به شبکه گسترده ورزشکاران و رویدادهای One Championship، ما آماده ارائه یک تجربه سینمایی هیجان انگیز هستیم که نشان دهنده قلب واقعی هنرهای رزمی است.

مسابقات ONE که قبلاً در سنگاپور برگزار می شد، از سال 2011 آغاز شد و شامل مسابقاتی در هنرهای رزمی ترکیبی، موی تای، کیک بوکسینگ و سایر فرمت های هنرهای رزمی است. در طول همه گیری، او همچنین در تلویزیون به عنوان یک نمایش واقعی ظاهر شد و 13 قسمت از The Apprentice: A Hero Edition را تولید کرد.

کرو اولین بار در اواخر سال 2021 به تایلند سفر کرد تا فیلم «بزرگترین سفر جاده ای تمام دوران» اثر پیتر فارلی را فیلمبرداری کند. این بازیگر که به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «گلادیاتور» شناخته می شود، در سال ۲۰۲۵ در فیلم های «روتکو» و «نورنبرگ» بازی خواهد کرد.

245245

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین