هیچ کس تام کروز را نمی خواست / دنیل دی لوئیس باید در طول فیلم در تابوت می خوابید!

هیچ کس تام کروز را نمی خواست دنیل دی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، نیل جردن کارگردان و فیلمنامه نویس ایرلندی که فیلم های معروفی چون «مونالیزا» (1986)، «بازی گریه» (1992)، «مایکل کالینز» (1996) و «پسر خونین» را ساخته است. او در کتاب خاطراتش (1997) تام کروز را برای بازی در نقش لستات در «مصاحبه با خون آشام» (1994) انتخاب کرد. این فیلم که امسال 30 سالگی خود را جشن می گیرد، یک فیلم ترسناک با فضایی گوتیک است.

همشهری آنلاین نوشت: جردن در کتاب خود درباره انتخاب بازیگر برای نقش لستات نوشته است: «بازیگری برای نقش لستات در حال تبدیل شدن به یک مشکل بود، برد پیت با بازی لویی موافقت کرده بود و فکر می کرد دنیل دی لوئیس نقش لستات را بازی خواهد کرد. خواننده پیشنهاد دادم. دانیل نقش لستات را بازی می‌کرد، اما همانطور که انتظار داشتم، او نمی‌خواست این کار را انجام دهد. در طول تولید فیلممان مجبور شدیم در تابوت بخوابیم.

پس از ملاقات با تام کروز، جردن متقاعد شد که کروز اشتراکات زیادی با شخصیت لستات دارد و مصمم بود کروز را به عنوان لستات انتخاب کند. جردن می نویسد: “کروز باید دور از چشمان عمومی زندگی می کرد. او با نیروهای مرموز با ماهیت ناشناخته روبرو شد. او مجبور بود در سایه ها پنهان شود، حتی زیر آفتاب درخشان هالیوود. او باید برای همیشه جوان بماند. او یک ستاره بود. او می توانست لستات باشد.

هیچ کس نمی خواست تام کروز در طول فیلم در تابوت بخوابد.

به گفته جردن، کروز بازیگر بزرگی است، اما مردم آنقدر از انتخاب او عصبانی بودند که این واقعیت کوچک را فراموش کردند.

جردن در خاطرات خود می نویسد: «نیمی از آمریکا «مصاحبه با خون آشام» آن رایس را خوانده بودند و نظر داشتند که چه کسی باید لستات را بازی کند. حتی آن رایس به رادیو رفت و گفت من بازیگر اشتباهی را برای یک نقش معروف انتخاب کردم. او بعداً متوجه شد که اشتباه کرده و عذرخواهی کرد. جالب است بدانید که آن رایس، نویسنده رمان، آلن دلون را نقش لویی در نظر گرفته است.

جردن درباره واکنش به انتخاب تام کروز در نقش لستات می نویسد: “همه می گفتند که او بازیگر اشتباهی را انتخاب کرده است. اما کروز بازیگر بزرگی است. اگر می گوید می تواند کاری انجام دهد، آن را به گونه ای انجام می دهد که مردم را شوکه می کند.” آخرین ستاره سینماست که به نوعی عجیب است.

جردن همچنین در مورد برد پیت، فیلمبرداری در شب و ماهیت شخصیت لویی برد پیت صحبت کرد. برد مرد فعالی بود و دوست داشت نقشش پر جنب و جوش باشد، اما منفعل بودن شخصیت لویی او را خسته و بی انرژی کرد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین