جشنواره فیلم تورنتو از دیوید کراننبرگ و امی آدامز تقدیر می کند

جشنواره فیلم تورنتو از دیوید کراننبرگ و امی آدامز تقدیر

به گزارش انتخابتو، جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) اولین اسامی را که در جشنواره امسال مورد تجلیل قرار می گیرند، اعلام کرد که دیوید کراننبرگ اسطوره کارگردانی کانادایی برنده جایزه دستاورد شغلی نورمن جویسون و امی آدامز برنده جایزه بازیگر زن تحسین شده شدند. ذکر شده

مهر نوشت: کراننبرگ یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین فیلمسازان نسل خود، کارگردان مولفی است که ژانر وحشت روشنفکری را با فیلم هایی چون «اسکنرها»، «درام ویدیویی»، «پرواز»، «تصادف» تقویت کرده است. و «تاریخ خشونت». آخرین فیلم او “کفن ها” ماه گذشته در جشنواره کن به نمایش درآمد.

امی آدامز بازیگر 49 ساله آمریکایی که 6 نامزدی اسکار را برای فیلم های «جوون باگ»، «تردید»، «بوکسور»، «استاد»، «حیله گر آمریکایی» و «معاون» در کارنامه دارد به زودی در این فیلم بازی خواهد کرد. فیلم ترسناک «ساحل شب» یک اقتباس کمدی از ماریل هلر است.

برندان فریزر، جسیکا چستین، کیت وینسلت، آنتونی هاپکینز، مریل استریپ و خواکین فینیکس از جمله بازیگرانی هستند که پیش از این در جشنواره تورنتو تحسین شده اند.

کراننبرگ و آدامز در 8 سپتامبر جوایز خود را دریافت خواهند کرد و ساندرا اوه، بازیگر کانادایی، رئیس افتخاری جشنواره امسال خواهد بود.

چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو بین 5 تا 15 سپتامبر 2024 (15 تا 25 سپتامبر) برگزار می شود.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین