جزئیات نرم افزار درمان و خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری + لینک hs.mellatyar.app

جزئیات نرم افزار درمان و خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

انتخابتو از صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: نرم افزار درمانی بیمه ملت که وظیفه ارائه خدمات بیمه ای تکمیلی را به منظور تسهیل در امر سلامت بازنشستگان بر عهده دارد، طراحی شده است. برای استفاده بازنشستگان در دسترس است و به منظور ارائه غیبت و خدمات آسان به بازنشستگان طراحی شده است و امکانات رفاهی زیادی را برای این افراد فراهم می کند.

بر اساس این گزارش، به هر بیمه‌شده فرصت‌هایی مانند ایجاد پروفایل منحصر به فرد، جستجوی مراکز درمانی، مشاهده سوابق درمانی، ثبت هزینه‌های درمان و بارگذاری مدارک و مدارک پزشکی در اینترنت و تماس با پشتیبانی نرم‌افزاری شرکت بیمه ملت ارائه می‌شود. ویژگی ها و ویژگی های نرم افزار درمان این شرکت بیمه ملت صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان و خدمات رسان است.

در این گزارش از ثبت نام و ایجاد پروفایل آمده است که بازنشستگان می توانند با مراجعه به سایت hs.mellatyar.app یا اسکن کد QR روی پوسترهای اطلاعاتی در این اپلیکیشن ثبت نام کرده و پروفایل خود را ایجاد کنند.

در ادامه این گزارش عنوان شد که بازنشستگان می توانند با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی با مراکز درمانی طرف قرارداد ملت سیگورتا در سراسر کشور تماس گرفته و از خدمات آنها بهره مند شوند.

ثبت هزینه های درمانی بر اساس این نرم افزار، در این اپلیکیشن امکان ثبت هزینه های درمانی بازنشستگان به راحتی و به صورت آنلاین و بارگذاری مدارک مربوطه وجود دارد.

بازنشستگان می توانند با مراجعه به بخش مدارک پزشکی این اپلیکیشن برای مشاهده پرونده پزشکی به اطلاعات مربوط به سوابق پزشکی خود و افراد تحت تکفل خود دسترسی پیدا کنند.

بازنشستگان در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نیاز به راهنمایی می توانند با مرکز پشتیبانی بیمه ملت تماس گرفته و از خدمات مشاوره و پشتیبانی این نرم افزار بهره مند شوند.

طراحی و ارائه این نرم افزار گامی دیگر در جهت ارائه خدمات مدرن و باکیفیت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می باشد، این اقدام مورد استقبال قرار می گیرد، بازنشستگان می توانند به آدرس hs.mellatyar.app اقدام کنند. نرم افزار درمان بیمه ملت را دانلود و استفاده کنید.