جنیفر لارنس در یک کمدی خانوادگی سیاه پوست / چرا من را دوست ندارید؟

جنیفر لارنس در یک کمدی خانوادگی سیاه پوست چرا

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، جنیفر لارنس این بار با اقتباس سینمایی از یک کتاب کمدی سیاه که توسط پل بی راینی نوشته شده و در سال 2023 با عنوان “Why Don’t You?” منتشر شده، بار دیگر به کمپانی A24 خواهد پیوست. “من را دوست دارم؟”

مهر نوشت: رابرت فانک در حال نگارش فیلمنامه است اما هنوز کارگردانی انتخاب نشده است. لارنس یکی از تهیه کنندگان فیلم خواهد بود، در حالی که آری آستر دیگر تهیه کننده و رینی کارگردان کل فیلم خواهند بود.

“چرا دوستم نداری؟” این در مورد کلر و مارک است، زوجی که در زندگی مشترک خود با مشکلاتی روبرو هستند و احساس می کنند چیزی درست نیست. این کمیک به عنوان یک کمدی سیاه و پر از پیچ و تاب های شگفت انگیز درباره ازدواج، اعتیاد به الکل، افسردگی و غم و اندوه فرصت های از دست رفته تبلیغ می شود.

لارنس که در سریال Hunger Games در سال 2018 بازی کرد، شرکت تولیدی خود را با نام Excellent Cadaver تأسیس کرد و با A24 همکاری کرد تا اولین فیلم خود به نام Passage به نویسندگی آتوسا مشفیق و با بازی برایان تایری را در سال 2022 منتشر کند. این فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. (این فیلم در ایران با عنوان «مسیر میان آبی» دیده شده است.) لارنس از آن زمان در مستند صحرا مانی «نان و گل سرخ» در مورد زنان در افغانستان و نقشی که طالبان از سال 2021 بازی کرده است به نمایش درآمد. بازیگر و تهیه کننده فیلم “بدون مشکل” که لارنس برای آن جایزه طلا دریافت کرد. نامزدی گلوب

اخیراً اعلام شد که این بازیگر در فیلم جنایی معمایی “خانه دارهای واقعی” الهام گرفته از “خانه دارهای واقعی” برای A24 برای A24 بازی خواهد کرد و همچنین آن را با شرکت خود تولید خواهد کرد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین