بهترین درام های کره ای با بازی “سونگ کانگ” که نباید از دست بدهید

بهترین درام های کره ای با بازی سونگ کانگ که

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، سونگ کانگ بازیگر 30 ساله کره ای است که اکنون به یکی از ستاره های معروف دنیای صنعت سرگرمی کره تبدیل شده است.

به گزارش فرادید؛ کانگ با نقش های متنوع و استعداد فوق العاده اش در بازیگری توجه مخاطبان بین المللی را به خود جلب کرد. حضور او در بسیاری از سریال‌های معروف نتفلیکس باعث شده تا او را به نام «کودک نتفلیکس» معرفی کنند. در اینجا لیستی از بهترین درام های سونگ کانگ آمده است.

1. زنگ عشق 2019

تکنولوژی در این سریال به نجات احساسات عاشقانه آمد! بنابراین یک فناوری جدید به کاربران این امکان را می دهد تا احساسات عاشقانه افراد را در شعاع 10 متری درک کنند. سونگ کانگ در این درام نقش هوانگ سان اوه را بازی می کند. مدلی خوش تیپ که در شبکه پیچیده ای از عشق و دوستی گرفتار شده است.

این درام با معرفی داستان منحصر به فرد خود و بازی عالی سونگ کانگ، بحث های داغی را در بین بینندگان به راه انداخت. به خصوص زمانی که طرح داستان به پایان مسیر شخصیت اصلی می رسد.

2. مثل یک پروانه (Navillera) 2021

این سریال داستان تاثیرگذار و احساسی پیرمردی را روایت می‌کند که بزرگترین آرزویش یادگیری باله پس از بازنشستگی است. او در کلاس رقص با پسر جوانی به نام لی چای روک (با بازی سونگ کانگ) آشنا می شود که علاقه زیادی به رقص دارد اما به دلیل شرایط بد مالی می خواهد آن را رها کند. دوستی این دو راه را برای رسیدن هر دوی آنها به اهدافشان هموار می کند. این سریال نه تنها درباره باله، بلکه در مورد پیوند دوستی بین دو فرد از طبقات مختلف اجتماعی است.

1720681841 801 بهترین درام های کره ای با بازی سونگ کانگ که

3. خانه شیرین 2020

در سریال ترسناک و هیجان انگیز “Tatlı Home” مردم دستخوش تغییرات وحشتناکی می شوند و بقای نسل بشر به خطر می افتد. سونگ کانگ در این درام نقش چا هیون سو را بازی می کند. نوجوانی که در میان این هرج و مرج به توانایی های هیولایی خود پی می برد. بازی استادانه و باشکوه کانگ در این درام به طور همزمان شکنندگی و قدرت شخصیت او را آشکار می کند. فصل سوم این سریال امسال منتشر می شود; اتفاقی که می توان آن را هدیه ای واقعی برای طرفداران درام های کره ای و به خصوص طرفداران سونگ کانگ دانست.

4. حتی اگر بدانم (هنوز) 2021

این سریال مرز خاکستری و مبهم عشق و هوس را از طریق روابط پیچیده شخصیت هایش بررسی می کند. سونگ کانگ در نقش جئون، چهره ای مرموز به نمایش می گذارد که باعث می شود بینندگان نیت واقعی او را حدس بزنند. این درام به پیچیدگی های عشق مدرن می پردازد و مبارزه دائمی بین احساسات و غرایز انسانی را نشان می دهد.

5. When the Devil Calls Your Name (When the Devil Calls Your Name) 2019

این درام داستان نوازنده ای (با بازی جونگ کیونگ هو) را روایت می کند که ده سال پیش روح خود را به شیطان فروخت تا به شهرت و موفقیت دست یابد. اما حالا قرارداد رو به اتمام است و این بار سعی دارد معامله بزرگتری با شیطان انجام دهد. در این درام سونگ کانگ نقش دستیار تازه کار این نوازنده را بازی می کند. این درام جنبه دیگری از مهارت بازیگری سونگ کانگ را به نمایش می گذارد و ثابت می کند که او هنوز هم می تواند بدرخشد حتی زمانی که در نقش اصلی حضور ندارد.

1720681842 454 بهترین درام های کره ای با بازی سونگ کانگ که

6. شیطان من 2023

در این درام رمانتیک تخیلی، سونگ کانگ نقش مردی به نام جونگ گو وون را بازی می‌کند. او در واقع شیطانی است که در دنیای انسان ها زندگی می کند. اما به طرز عجیبی، قدرت های شیطانی یونگ به زنی به نام دو دو هی با بازی کیم یو جونگ منتقل می شود. او زنی است که درگیر دعوای بزرگی بر سر ارث است. حالا این دو نفر تصمیم می گیرند برای منافع متقابل وارد یک ازدواج ساختگی شوند. با این حال، این داستان آنها را به عشق واقعی هدایت می کند.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین