بهترین درام ها و فیلم های کره ای با نقش جذاب “شین مین آه”

بهترین درام ها و فیلم های کره ای با نقش

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، او در دهه 90 به عنوان مدل وارد این عرصه شد و چند سال بعد توانست در سریال «گوزل گونلر» بازی کند. از آن زمان، شین دائماً در فیلم ها و سریال های کره ای ظاهر شد و به عنوان مدل به کار خود ادامه داد. با این حال، در دهه های 2010 و 2020، شین در برخی از مشهورترین درام ها بازی کرد و با کارگردانان برجسته صنعت سرگرمی کره همکاری کرد.

به گزارش فرادید؛ در سال های اخیر، شین مین آه با بازی در درام های محبوبی مانند بلوز ما و دهکده ساحلی چا چا چا دوباره شهرت خود را به دست آورده است. شین در طول زندگی حرفه ای خود نشان داده است که می تواند به راحتی با نقش های مختلف سازگار شود و اجراهای باکیفیتی ارائه دهد. بهترین فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی او تا به امروز:

دیوا
در فیلم 2020 “دیوا”، شین مین آه نقش یی یونگ را بازی می کند، غواصی که در ورزش خود موفق است اما تصمیم می گیرد ورزش کند تا به بهترین دوستش سو جین نزدیک شود و شنای همزمان را شروع کند. اما اگر در تمرینات مقدماتی المپیک تصادفی رخ دهد، عواقب آن فاجعه بار خواهد بود. در این حادثه یی یونگ حافظه خود را از دست می دهد و سو جین ناپدید می شود. اما همانطور که حافظه یی یونگ به آرامی باز می گردد، او متوجه می شود که چیزهای بدی در مورد دوستش و انگیزه های احتمالی او وجود دارد.

رویای خاموش

فیلم «رویای خاموش» داستان زن جوانی به نام هان یری را روایت می کند که در یک کافه کار می کند و سعی می کند تجارت را سرپا نگه دارد. در همین حال سه مرد سعی می کنند توجه او را به خود جلب کنند. او سعی می کند از پدر معلولش در خانه مراقبت کند. این فیلم بر روابط او با مردانی که عاشق او می‌شوند و برخی از موقعیت‌های ناشی از این تعاملات تمرکز دارد.

1721452669 389 بهترین درام ها و فیلم های کره ای با نقش

فردا با شماست
«فردا، با تو» یک درام محصول سال ۲۰۱۷ با بازی شین مین آه و لی جائه هون است. شین نقش Ma-Rin، یک ستاره کودک سابق را بازی می کند که اکنون به عنوان عکاس کار می کند. شوهرش، سو جون، توانایی سفر در زمان را در یک متروی ویژه پیدا می‌کند و هر کاری برای تغییر سرنوشتش انجام می‌دهد، حتی اگر این به معنای قربانی کردن خوشبختی باشد. با این حال، احساسات او در طول سریال تغییر خواهد کرد.

لوسیفر
فیلم «لوسیفر» دومین قسمت از این سه گانه به کارگردانی پارک چان هانگ و نویسندگی کیم جی وو در سال 2007 اکران شد. داستان کارآگاهی را دنبال می‌کند که به دو قتل مختلف گمارده می‌شود. اما وقتی کارت‌های تاروت در صحنه جرم پیدا می‌شود، او با یک کتابدار (با بازی شین) آشنا می‌شود که به او می‌گوید پرونده‌ها به قتلی چند سال پیش مرتبط هستند. با وقوع قتل های بیشتر، کارآگاه باید قاتل را در اسرع وقت پیدا کند.

یک زندگی تلخ
فیلم «زندگی تلخ» به کارگردانی کیم جی وون در جشنواره کن در سال 2005 به نمایش درآمد. لی بیونگ هون در این فیلم در نقش کیم سون وو بازی می کند که برای یک رئیس اوباش محلی کار می کند و وظیفه دارد مراقب معشوقه رئیسش (با بازی شین) باشد. با این حال، این مأموریت منجر به عواقب فاجعه‌باری می‌شود.

1721452669 314 بهترین درام ها و فیلم های کره ای با نقش

آرنگ و قاضی
سریال «آرنگ و دادرس» بر اساس یک داستان باستانی کره ای درباره زنی به نام آرنگ ساخته شده است. شین در نقش آرنگ ظاهر می شود که به ناحق به قتل رسیده است. او به عنوان یک روح به زمین باز می گردد و با نجیب زاده اونو روبرو می شود که به دنبال مادرش می گردد. اونو توانایی خاصی در دیدن ارواح دارد و آرنگ از او کمک می خواهد تا بفهمد چگونه مرده است.

خواهران در جاده
فیلم خواهران در جاده با بازی گونگ هیو جین و شین مین آه در سال 2008 اکران شد. آنها نقش دو خواهر را بازی می کنند که پس از مرگ مادرشان دوباره به هم می پیوندند و سعی می کنند با هم زندگی کنند. یکی از خواهرها تصمیم می گیرد با پدرشان تماس بگیرد و مجبور می شوند مشکلاتشان را حل کنند.

اوه ناهید من
در «اوه ناهید من»، سو جو ساب نقش یانگ هو را بازی می‌کند، مربی شخصی که با وکیلی (با بازی شین) آشنا می‌شود که به او در پرواز کمک می‌کند. او برای کاهش وزن از این مربی کمک می گیرد و در طول سریال به هم نزدیکتر می شوند.

1721452670 310 بهترین درام ها و فیلم های کره ای با نقش

گیونگجو
فیلم سینمایی «گیونگجو» به کارگردانی ژانگ لو در سال 2014 در روستای زیبای گیونگجو فیلمبرداری شد. چوی هیون به دلیل مرگ یکی از دوستانش به کره جنوبی برمی گردد و با صاحب چایخانه (با بازی شین) آشنا می شود و یک روز را با هم می گذرانند.

بلوز ما
مجموعه تلویزیونی “درد ما” با بازی شین و لی بیونگ هون در سال 2022 فیلمبرداری شد. این درام در جزیره ججو اتفاق می افتد و زندگی مردم این جزیره را به نمایش می گذارد. شین نقش یک مادر مجرد را بازی می کند که تلاش می کند زندگی روزمره خود را مدیریت کند

1721452670 443 بهترین درام ها و فیلم های کره ای با نقش

زادگاه: روستای ساحلی چا-چا-چا
سریال “دهکده ساحلی چا چا چا” به سرعت به موفقیت بزرگی در کره جنوبی و خارج از کشور تبدیل شد. شین نقش هه جین، دندانپزشکی را بازی می کند که از سئول به یک شهر ساحلی نقل مکان می کند. او با کمک یک کمک محلی که همه کارها را انجام می دهد، خود را با زندگی در این شهر کوچک وفق می دهد و در نهایت عاشق آن می شود.

1721452671 962 بهترین درام ها و فیلم های کره ای با نقش

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین