بهترین درام های کره ای 2023 و 2024 برای طرفداران “سفر در زمان”.

بهترین درام های کره ای 2023 و 2024 برای طرفداران

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، طرفداران درام های کره ای که عاشق فانتزی و سفر در زمان هستند احتمالاً با سریال هایی چون «تولد دوباره در خانواده ای ثروتمند»، «آقای ملکه» و «پادشاه، پادشاه ابدی» آشنایی دارند. سریالی که در آن احساس عشق یا انتقام آنقدر شدید است که حتی از مرزهای زمان نیز فراتر می رود.

به گزارش فرادید؛ با این حال، اگر می خواهید آخرین سریال کره ای با موضوع سفر در زمان را در لیست تماشای خود قرار دهید، لیست زیر برای شما مناسب است. اینها بهترین درام های کره ای دو سال اخیر هستند که شخصیت هایشان راضی به زندگی در زمان خودشان نیستند!

1. دونده زیبا (2024)
با بازی کیم های یون (از درام “قلعه بهشتی” و “تو عالی هستی”) و بیون وو سوک (از درام “کارنامه جوانان” و “دختر قوی نامسون”)، این درام امسال به موفقیت غیرمنتظره ای تبدیل شد. ; سریالی با صحنه های اکشن و تنش و همچنین داستان عشق و فداکاری ابدی است.

تصور کنید از طرفداران پر و پا قرص موسیقی کی پاپ هستید. از طرفدارانی که تمام زندگی خود را دنبال ستاره های مورد علاقه خود می کنند. سپس تصور کنید که این ستاره به طور ناگهانی در نتیجه یک تصادف غم انگیز مرده است. این حقیقت دردناکی است که «ایم سئول» (کیم هه یون) در «دونده دوست داشتنی» با آن روبرو شده است.

سول که پس از مرگ نابهنگام ستاره کی پاپ، ریو سان جائه (بیون وو سوک) غمگین و افسرده شده، در سفری خارق‌العاده در زمان، خود را در پیچ و تاب عجیبی می‌بیند. به چندین سال پیش برمی‌گردد و به دوران دبیرستان سان جائه منتقل می‌شود. حالا او می تواند سرنوشتی متفاوت برای خود و ستاره محبوبش رقم بزند.

2. به سوی زمان شما (2023)
این درام عاشقانه داستان هان جون هی را روایت می کند. زنی که از مرگ نامزدش یون جون ناراحت است. یک سال پس از مرگ نامزدش، جو هی یک نوار دریافت می کند. وقتی صدای روی نوار را می شنود به طور معجزه آسایی به سال 1998 باز می گردد و در بدن دانش آموز دبیرستانی به نام کوون مین جو از خواب بیدار می شود. او در این بدن جدید با پسری آشنا می شود که دقیقاً شبیه نامزد سابقش است. این آغاز رازها و رازهایی است که روایت اصلی سریال را شکل می دهد.

این سریال که با نام «زمانی به نام تو» نیز شناخته می‌شود، کمی گیج‌کننده است و کمی طول می‌کشد تا بفهمیم چه خبر است. اما این پیچیدگی نیز یکی از نکات جالب سریال است که می تواند عمیقاً مخاطب را درگیر خود کند. با این حال، بینندگانی که پایان های شاد را دوست دارند ممکن است از نبود پایان قطعی ناامید شوند.

بهترین درام های کره ای 2023 و 2024 برای طرفداران

3. هندوانه چشمک زن (2023)
این سریال جذاب به سؤالی می پردازد که احتمالاً برخی از نوجوانان از خود پرسیده اند: مامان و بابا در جوانی چگونه زندگی می کردند؟ شخصیت اصلی این سریال پاسخ این سوال را از نزدیک خواهد دید. یون گیول (با بازی ریو یون) پس از مشاجره با پدرش یی چان (که توسط چوی وون یونگ در بزرگسالی و چوی هیون ووک در نوجوانی به تصویر کشیده شده است) به سال های نوجوانی خود باز می گردد که نمی خواهد او شغلی را دنبال کند. فوتبال. موسیقی یون گیول از دیدن عاشق شدن پدرش به دختر دیگری (که مادرش نیست) ناامید می شود و نقشه ای می اندیشد که او را به دختر مناسب هدایت می کند در حالی که سعی می کند از تصادفی که پدرش را ناشنوا کرده است جلوگیری کند.

4. The Legend of the Nine-Tailed Fox 1938 (2023)
در ادامه داستان The Legend of the Nine Tailed Fox (2020)، شخصیت کاریزماتیک گومیهو (روباه افسانه ای نه دم با قدرت های فوق العاده) به سال 1938 منتقل می شود، زمانی که کره توسط ژاپن مورد حمله قرار گرفت. او مشتاق بازگشت به خانه و پیوستن به مبارزان آزادی است که ناامیدانه در تلاش برای نجات کشور خود هستند.

1721541042 52 بهترین درام های کره ای 2023 و 2024 برای طرفداران

چیزی که این درام را بیش از هر چیز جالب می کند صحنه های اکشن دیدنی و شمشیر جنگی است، اما رابطه نزدیک بین لی یون (لی دونگ ووک) و برادر نیمه انسانش لی رونگ (کیم بام) نیز یک عنصر احساسی گرم و جذاب است. در درام افسانه روباه نه دم مربوط به سال 1983 است.

5. با شوهرم ازدواج کن (2024)
پارک مین یونگ که بسیاری او را به عنوان ملکه درام های کره ای می شناسند، نقش کانگ جی وون، زنی خجالتی را بازی می کند که شوهر خیانتکارش (لی یی کیونگ) و بهترین دوستش (سونگ ها یون) او را از خود دور می کند. او به طور تصادفی کشته می شود. با این حال، پس از مرگ، او به طور مرموزی دوباره چشمان خود را باز می کند و خود را به ده سال پیش در زمان منتقل می کند. او خیلی زود متوجه می شود که می تواند با انتقال بدبختی خود به دیگری سرنوشت خود را تغییر دهد. در نتیجه تصمیم می گیرد زن دیگری را متقاعد کند که با شوهرش ازدواج کند. این زن دیگر همان دوستی است که در زندگی قبلی خود به کانگ جی وون خیانت کرد.

6. من به طور تصادفی با شما آشنا شدم (2023)
در این درام تخیلی، کیم دونگ ووک و جین کی جو به ترتیب نقش یک روزنامه نگار و نویسنده را بازی می کنند که به گذشته سفر می کنند و به دلایلی در آنجا گیر می کنند. روزنامه‌نگار در سال 1987 گیر افتاده است و سعی می‌کند داستان یک قتل زنجیره‌ای را باز کند. در حالی که نویسنده برای جلوگیری از ازدواج مادر و پدرش به همان سال سفر می کند! با نزدیک‌تر شدن به مقصد، به تدریج متوجه می‌شوند که ماجراجویی‌هایشان به روش‌های غیرمنتظره‌ای به هم مرتبط است.

1721541043 808 بهترین درام های کره ای 2023 و 2024 برای طرفداران

7. من تو را در نوزدهمین زندگی خود خواهم دید (2023)
بان جی ام یک توانایی ویژه دارد: او می تواند خاطرات تمام زندگی گذشته خود را به یاد بیاورد. نزدیک به هزار سال بعد، او زندگی خود را با دقت و احتیاط انجام داد. او پس از یک اتفاق غم انگیز در زندگی هجده سالگی خود، تصمیم می گیرد در نوزدهمین زندگی خود با مردم زندگی قبلی خود ارتباط برقرار کند.

1721541043 436 بهترین درام های کره ای 2023 و 2024 برای طرفداران

8. داستان قرارداد ازدواج پارک (2023)
در قرن نوزدهم، شوهر پارک یون وو (با بازی لی سه یونگ) که مدت ها از بیماری قلبی رنج می برد، در شب عروسی آنها می میرد. پارک کاملاً از این وضعیت ناراحت است. اما وقتی او توسط مردی ربوده شده و به چاه پرتاب می شود، اوضاع بدتر می شود. اما لحظه ای بعد پارک چشمانش را باز می کند و مردی را می بیند که دقیقا شبیه شوهرش است. او در حال حاضر در سئول امروزی است و فردی که او را از استخر نجات می دهد کانگ تائه ها (با بازی بائه این هیوک) است. او نماینده یک شرکت بزرگ است و به دلیل ضربه ای که در دوران کودکی خود تجربه کرده است، نمی خواهد وارد روابط عاطفی شود. اما از طرفی می گوید که می خواهد قبل از مرگ با پدربزرگ بیمارش ازدواج کند. پس از آن، کانگ ته ها از پارک یون وو می خواهد که با هم ازدواج کنند.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین