نمایش باشکوه در رود سن

نمایش باشکوه در رود سن

پاریسی ها در سایه ناامنی و حملات تروریستی، مصائب کنونی کشورهای جهان، مراسم افتتاحیه ویژه ای را برگزار کردند که جلوه ای از تمام هنر پاریس بود.

مراسم افتتاحیه برای اولین بار از استادیوم و زمین ورزشی دور شد و با ایده ای جالب به رودخانه سن و اطراف آن رسید. قایق های حامل ورزشکاران شرکت کننده یکی یکی از مقابل تماشاگران عبور کردند و همه زیر قایق ها نشستند. باران برای تماشای آغاز باشکوه المپیک 2024.

پاریسی ها تمام هنر، تاریخ و فرهنگ خود را از نقاشی های داوینچی، دگا و گوگن که در موزه لوور نگهداری می شوند تا اپراها و نقاشی های گوگن را با طراحی دقیق و بی عیب و نقص در این نمایش یک ساعته به سه میلیارد بیننده تلویزیونی منتقل کردند. تئاتر در خیابان های فرعی پاریس و حتی انیمیشن های نمایش داده شده در استودیو در این شهر ساخته می شود.

این افتتاحیه با رفتن زیدان به مترو با در دست داشتن مشعل المپیک آغاز شد و مشعل را به سه جوان داد و از کانال های مترو به کانال های آبی پاریس رفت. اجرای زنده بی عیب و نقص از همان ادبیات داستانی ویکتور هوگو و امیل زولا نشأت می گیرد و به زیبایی داستان مردم شهر را در طول اجرا روایت می کند.

طراح این اجرا (توماس جولی) از روش فیلمبرداری فیلم های موج نوی فرانسوی در لوکیشن استفاده کرد و زوم های سریع او روی موضوع، یادآور فیلم های کلود شابرول و فرانسوا تروفو کارگردانان موج نو فرانسوی بود. سینمای موج.

در اصل، این اجرای خیابانی بار دیگر به ادبیات نمایشی بازمی گردد. در ابتدای هر قسمت، متنی بر روی تصویر حک می شد که داستان قسمت آینده را تایید می کرد.

دیوارهای نمناک کنار رودخانه سن، جایی که عمارت بزرگی برای قرن ها خشک مانده بود، صحنه نمایش تئاتر موزیکال خیابانی شد. در بین پنجره‌های عمارت، نقاشی زنی قرمزپوش است که سر بریده در دست دارد. راه رسیدن به تئاتر و ناگهان اجرا در بالکن ساختمان با موسیقی یک گیتاریست الکتریک و همه اینها در چیدمان و قاب عکس درست برای میلیاردها بیننده منعکس می شود و پاریسی باشکوه را خلق می کند. برای مردم جهان، خاطره جمعی از دل بازی های المپیک 2024 خاطره ای است که در آن هنر به شکلی باشکوه و دوست داشتنی به نمایش گذاشته می شود. هنری که فرانسوی ها در گذشته به دنیا صادر می کردند، از راه رسیده است.

هنر نیز در جشن میزبانی المپیک 2024 با آمدن در کنار شهر پاریس و رودخانه سن خود را نشان داد و نمایشی از تاریخ و فرهنگ فرانسه با نور و تصاویر و موسیقی ارائه کرد که فردا برای کسانی که می آیند ضبط می شود.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین