آدام درایور در تئاتر بازی می کند / بازسازی نمایشنامه کنت لونرگان

آدام درایور در تئاتر بازی می کند بازسازی نمایشنامه

به گزارش انتخابتو، آدام درایور در احیای نمایش «بچه مرا نگه دار» که به مدت محدود 13 هفته در تئاتر لوسیل لورتل به نمایش درمی آید، اجرا می کند.

مهر نوشت: این تماشاخانه 3 شهریور و شب افتتاحیه 25 مهرماه پیش نمایش خواهد داشت. درباره سایر بازیگران هنوز چیزی گفته نشده است.

Hold Me Baby درباره نماد موسیقی کانتری به نام String McCrane با بازی درایور است که از خبر مرگ مادرش غمگین می شود و تصمیم می گیرد زندگی ساده ای داشته باشد و به زادگاهش در تنسی باز می گردد اما از عواقب فرار می کند. شهرت رشته غیرممکن است.

این نمایش قبلاً در سال 2016 روی صحنه رفته بود و تیموتی اولیفانت در نقش استرینگ مک کرین بازی کرد. نیویورک تایمز این سریال را مطالعه ای خشن و خنده دار درباره رفتار و بدخواهی یک سلبریتی خودشیفته و اطرافیانش توصیف کرد.

برانتلی منتقد نیویورک تایمز نیز از لونرگان به عنوان یکی از نویسندگانی یاد کرد که زبان افراد دارای چالش اخلاقی را به بهترین وجه می فهمد.

کنت لونرگان برای نمایشنامه های «این جوانی ماست»، «قهرمان لابی» و «گالری ویورلی» برنده 3 جایزه تونی شد و برای فیلمنامه اصلی «منچستر کنار دریا» با بازی کیسی افلک و میشل برنده جایزه اسکار شد. ویلیامز گرفت. .

درایور اولین بار در سال 2010 با بازی در فیلم «خانم وارن شو بیزینس» روی صحنه رفت و سال بعد در «مرد و پسر» بازی کرد. او با بازی در سریال کمدی درام «دختران» که بین سال‌های 2012 تا 2017 از شبکه HBO پخش شد، به عنوان یک بازیگر برجسته شناخته شد و برای این نقش برای 3 سال متوالی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد امی شد. . او در سال 2019 با فیلم Burn It Up به تئاتر بازگشت که نامزدی جایزه تونی بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان آورد. درایور که در عرصه سینما نیز فعال است، پس از بازی در فیلم های «آخرین دوئل» و «خانواده گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات در فیلم های «صدای سفید»، «فراری» و «مگالوپولیس» جلوی دوربین رفت. در سال 2021 “.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین