آن 46 ثانیه لعنتی؛ مشت از ایمان به صورت دختر ایتالیایی!

آن 46 ثانیه لعنتی؛ مشت از ایمان به صورت دختر

اخیرا یک مسابقه بوکس در المپیک سر و صدای زیادی به پا کرد.

بهترین: اخیرا یک مسابقه بوکس در المپیک سر و صدای زیادی به پا کرد. با مسابقه ایمان خلیف بوکسور زن المپیکی آغاز شد که با شکست آسان حریف خود در 46 ثانیه یک مسئله جنسیتی بین المللی ایجاد کرد. ایمان خلیف، 25 ساله، یکی از دو ورزشکاری است که به دلیل عدم رعایت معیارهای واجد شرایط بودن جنسیت، از مسابقات جهانی سال گذشته در دهلی نو محروم شدند. او اکنون پس از پیروزی در یک چهارم نهایی مقابل آنجلینا کارینی مدال طلا را هدف قرار داده است. با این حال، این پیروزی تحت الشعاع قرار گرفت که حریف ایتالیایی او تنها پس از 46 ثانیه با چشمانی اشکبار کنار رفت و به مربی خود گفت “عادلانه نبود”.

بحث در مورد مرد زن بودن

خلیف در مصاحبه ای زیرزمینی که قبل از بازی ها فیلمبرداری شده بود، با اشاره به رفع تعلیق به دلیل بهبود سطح بالای تستوسترون گفت: می خواستم به تمام دنیا نشان دهم که ایمان خلیف چه زن شجاعی است. روزنامه همه میهن. مبارزه جنجالی او در پاریس در آستانه تبدیل شدن به یکی از جنجالی ترین مبارزات تاریخ المپیک است و روسای کمیته المپیک اکنون پس از مبارزه با واکنش شدیدی روبرو هستند.

خلیف در یک مصاحبه زیرزمینی در کانال الجزیره، که عکس‌هایی از دوران کودکی او در دوران کودکی داشت، توضیح می‌دهد که چگونه بوکس را به دلیل «ویژگی‌های فیزیکی» مربی‌اش در مدرسه در او دیده بود. هنگامی که مصاحبه کننده از او پرسید که چرا ورزشی را انتخاب کرد که عموماً به عنوان یک ورزش مردانه دیده می شود، خلیف پاسخ داد: “این یک شانس محض بود. هرگز تصور نمی کردم که روزی یک بوکسور شوم، چه برسد به یک قهرمان جهان.”

آن 46 ثانیه لعنتی؛  مشت از ایمان به صورت دختر ایتالیایی!آن 46 ثانیه لعنتی؛  مشت از ایمان به صورت دختر ایتالیایی!

وی ادامه داد: من همیشه فوتبال را دوست داشتم و در روستای کوچکمان بازی می‌کردم، پدرم همیشه فوتبال را ترجیح می‌داد، اما من در مدرسه مهارت زیادی در ورزش داشتم و چون ویژگی‌های بدنی خوبی داشتم، معلمم مرا تشویق کرد که بوکسور شوم. کاملا درست می گفت.» خلیف، اولین باری که پا به رینگ گذاشت این بوکسور توضیح می دهد که دوران کودکی او «بسیار سخت» بوده و می گوید: «من از یک محیط و خانواده محافظه کار هستم. بوکس ورزشی مختص مردان بود.

او سفر رفت و برگشت خود را بین روستایی که در آن تحصیل کرده و شهر را اینگونه توصیف می کند: «اینها موانعی بود که در شروع کار با آن مواجه شدم. من در خیابان نان می‌فروختم، بشقاب‌ها و چیزهای دیگر را در خیابان جمع‌آوری می‌کردم تا پولی به دست بیاورم تا اینجا و آنجا بروم، زیرا خانواده‌ام بسیار فقیر بودند.»

ایمان با توصیف حرفه خود به عنوان یک “داستان قدرتمند”، توضیح می دهد که چگونه کار خود را در مناطق روستایی الجزایر آغاز کرد و سپس به پایتخت رفت و بعداً تصمیم گرفت به خارج از کشور برود.

آیا این یک توطئه است؟

حضور خلیف در این مسابقات پس از محرومیت وی از حضور در مسابقات جهانی بوکس بانوان سال گذشته جنجال به پا کرد. وب سایت المپیک اشاره کرد که خلیف به دلیل سطح تستوسترون بالا نتوانست معیارهای واجد شرایط بودن را برآورده کند و ساعاتی قبل از مسابقه مدال طلای خود مقابل یانگ لیو از چین در دهلی نو محروم شد. کمیته المپیک الجزایر (COA) با ادعای اینکه محرومیت بخشی از “توطئه” برای جلوگیری از کسب مدال طلا بود، پاسخ داد: “دلایل پزشکی” پشت سطح بالای تستوسترون او وجود دارد.

در ادامه این مبارزه، فدراسیون بوکس الجزایر با ابراز خوشحالی از پیروزی خلیفه در فیسبوک نوشت: به ایمان خلیف بوکسور الجزایری تبریک می گویم که با شکست دادن آنجلینا کارینی ایتالیایی در رینگ در کمتر از 46 ثانیه بدون زحمت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

مقامات ایتالیایی پیش از این به حضور بوکسور الجزایری اعتراض کرده بودند و مقامات المپیک در حال بررسی نحوه برخورد با جنجال های بیشتر پیرامون این الجزایری بودند که در مسیر کسب مدال طلای المپیک قرار دارد. کمیته المپیک یک نهاد جدید به نام واحد بوکس پاریس ایجاد کرد تا واجد شرایط بودن برای مسابقات را تعیین کند. در مدارک این سازمان جنسیت مرد یا زن ذکر نشده است و تنها یک کارت شناسایی برای ورزشکاران زن بوکس پذیرفته شده است. یکی از مسئولان کمیته المپیک گفت که این ورزشکاران قبلا بارها در مسابقات شرکت کرده بودند و ناگهان از رختخواب بلند نشدند. علیرغم اختلاف نظرها، توکر دانشمند ورزش می گوید که این مناقشات ناشی از فقدان سیاست روشن کمیته المپیک است.

آن 46 ثانیه لعنتی؛  مشت از ایمان به صورت دختر ایتالیایی!آن 46 ثانیه لعنتی؛  مشت از ایمان به صورت دختر ایتالیایی!آن 46 ثانیه لعنتی؛  مشت از ایمان به صورت دختر ایتالیایی!

جی کی رولینگ و ایلان ماسک اعتراض کردند

رولینگ عکسی از چهره اشک آلود کارینی به اشتراک گذاشت و نوشت: “آیا عکس دیگری می تواند جنبش جدید حقوق مردان را خلاصه کند؟ لذت بردن از درد زنی که می دانست توسط یک سازمان ورزشی ضد زن حمایت می شود و با مشت به سرش کوبید. ، جاه طلبی های او را در زندگی خرد می کند.” لبخند یک مرد.”

ایلان ماسک همچنین توییت رایلی گینز، شناگر آمریکایی را بازنشر کرد و نوشت: «مردان جایی در ورزش زنان ندارند».

سریال «پارک جنوبی» ماجرا را پیش بینی کرد!

کافه سینما نوشت: در میان این جنجال، تصاویری از «ساوث پارک» ظاهر شد که نشان می دهد این انیمیشن پنج شنبه شب مبارزه بوکس را «پیشگویی» کرده است. در یکی از قسمت های این سریال خبرنگاری به یک زن ورزشکار می گوید: امسال برای اولین بار یک زن ترنس در این مسابقات شرکت می کند، نظر شما چیست؟ ورزشکار پاسخ می دهد: “عالی. خوشحالم که بخشی از یک رویداد تاریخی هستم. من دوستان ترنس زیادی دارم که ورزشکار هستند و رقابت این زن برای همه ما الهام بخش است.»

پس از این مصاحبه، یک ورزشکار ترنس به نام «هدر سوانسون» که قبلاً با نام «بلید جاگارت» شناخته می‌شد، مردی چاق اما خود را یک زن معرفی می‌کرد، روی صحنه می‌آید. او اعلام کرد: «من اینجا هستم تا یک گوش کوچک به شما قرض بدهم. زنان دیگر را در جیبم می گذارم، سیگار می کشم. من قوی ترین زنی هستم که این ایالت تا به حال دیده است!» مرد ورزشکار که دو زن را به شدت مجروح می کند، می گوید: «این من هستم!» من بهترینم! من قوی ترین هستم!

به گزارش رسانه انتخابتو