جوانسازی پوست با قرص پیگمنت + بهترین زمان مصرف و عوارض

جوانسازی پوست با قرص پیگمنت بهترین زمان مصرف و

انتخابتو، محافظ بدن در برابر عوامل خارجی، پوستی است که همیشه در معرض استرس، آلودگی هوا، اشعه های مضر، تغذیه نادرست و رادیکال های آزاد است. تبلت رنگدانه ترکیبات گیاهی حاوی را گلوتاتیونآلفا لیپوئیک اسید، عصاره هسته انگور و ویتامین های C و E است که با مبارزه با رادیکال های آزاد به رفع چین و چروک پوست کمک می کند، با حفظ ساختار طبیعی سلول ها، روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد و با تحریک تولید کلاژن از افتادگی پوست جلوگیری می کند. لایه محافظ پوست در برابر اشعه های مضر عمل می کند.

تبلت رنگدانه (پیگمنتا) نوعی مکمل تغذیه ای جوان کننده و روشن کننده پوست است که با کاهش تولید رنگدانه ملانین در نواحی تیره و لکه دار پوست، پوست را روشن و سفید می کند. خاصیت جوان کننده و شاداب کننده پوست رنگدانه در بین محصولات محلی بهترین قرص تقویت کننده پوست محسوب می شود.

فرمولاسیون این محصول برای روشن کردن پوست، کاهش لک، تیرگی و سیاهی پوست و رفع چین و چروک پوست طراحی شده است. اگرچه این محصول تبلت نامیده می شود رنگدانه می دانند اما به صورت کپسولی فروخته می شود.

تبلت رنگدانه چرا خوب است؟

تبلت رنگدانه این مکمل برای روشن کردن نواحی تیره روی پوست و از بین بردن لک، جای زخم و آکنه است. آنتی اکسیدان ها و آمینو اسیدهای مفید موجود در این مکمل نیز باعث تقویت پوست و محافظت از آن در برابر آلودگی هوا و اشعه های مضر خورشید می شود. از استفاده از تبلت رنگدانه از کاربردهای زیر می توان نام برد:

  • روشن کننده پوست و رفع لکه های تیره و سیاهی پوست
  • درمان چین و چروک صورت
  • برای رفع جوش و آکنه (رفع آکنه)
  • جوانسازی پوست صورت و جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • کاهش افتادگی پوست
  • محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از اکسیداسیون سلولی

بهترین قرص رنگدانه

کپسول رنگدانه بهترین قرص با اثر آنتی اکسیدانی تولید ایران است که نه تنها روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد، بلکه با رفع لک و تیرگی پوست و کاهش تولید ملانین به روشن شدن، سفید شدن و روشن شدن پوست کمک می کند.

دوز قرص رنگدانه

مقدار مصرف قرص طبق دستور سازنده دارو رنگدانه روزانه دو کپسول همراه با آب و غذا به مدت سه ماه مصرف شود. با این حال، در برخی موارد، پزشک ممکن است دوز را با توجه به شرایط بیمار تغییر دهد. رنگدانه درخواست دادن

بهترین زمان مصرف قرص رنگدانه (قرص رنگدانه کی بخوریم؟)

بهترین زمان مصرف قرص رنگدانه باید توسط پزشک و وضعیت بیمار مشخص شود اما در کل بهترین زمان مصرف قرص است رنگدانههمراه با وعده های غذایی برای به حداقل رساندن خطر مشکلات گوارشی؛ علاوه بر این، مصرف آن با وعده های غذایی اثرات آن را بر روی پوست افزایش می دهد. رنگدانه پس از سه ماه باید بین مصرف دارو دو تا چهار هفته وقفه داده شود و در صورت نیاز مجدداً با تجویز پزشک مصرف شروع شود.

جوانسازی پوست با قرص پیگمنت + بهترین زمان مصرف و عوارض

عوارض قرص رنگدانه

تاکنون هیچ عارضه جانبی جدی و خاصی بر اساس ترکیبات موجود در این مکمل گزارش نشده است، اما این قرص مانند سایر محصولات پزشکی ممکن است در برخی افراد خطرات و عوارض جانبی طولانی مدت ایجاد کند. می توان به این موارد اشاره کرد:

  • عوارض گوارشی مانند نفخ، تهوع، استفراغ و اسهال
  • واکنش های آلرژیک مانند خارش، بثورات و کهیر
  • عوارض خونی و افزایش خونریزی هنگام مصرف داروها ضد انعقاد و رقیق کننده های خون
  • سرگیجه، سردرد، هیپوگلیسمی و افزایش فشار در بیماران دیابتی و فشار خون بالا
  • مشکلات تنفسی و قلبی عروقی در بیماران قلبی
  • خطر تشدید سنگ کلیه در بیماران کلیوی و افراد مستعد

موارد منع مصرف قرص و اقدامات احتیاطی رنگدانه

مصرف رنگدانه مصرف آن برای همه افراد به ویژه افرادی که از سلامت عمومی و جسمانی نامناسب برخوردارند توصیه نمی شود و مصرف آن ممنوع است. از جمله احتیاطات قرص رنگدانه می توان این افراد را که باید با تجویز پزشک مصرف کنند به شرح زیر فهرست کرد:

  • افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، کبدی، دیابت و فشار خون
  • افرادی که تحت شیمی درمانی هستند.
  • زنان باردار و شیرده

مصرف قرص رنگدانه در دوران بارداری/مصرف قرص رنگدانه در شیردهی

دوران بارداری با تغییرات هورمونی زیادی در بدن زنان همراه است. علاوه بر این، در این دوره، تنها منبع تغذیه جنین، بدن مادر است. بنابراین، هر دارو یا مکملی که مادر مصرف می کند ممکن است برای جنین خطرآفرین باشد. مصرف قرص رنگدانه در دوران بارداری و در دوران شیردهی ممنوع است. احتمالاً ترکیبات موجود در رنگدانه از طریق شیر مادر به نوزاد منتقل می شود، بنابراین مصرف قرص رنگدانه مصرف آن در دوران شیردهی ممنوع است و باید با تجویز و مشورت پزشک مصرف شود.

تداخلات دارویی قرص رنگدانه

ترکیبات رنگدانه تداخل دارویی قرص باید بررسی شود زیرا ممکن است در صورت مصرف همزمان با برخی داروها عوارض جانبی ایجاد کند و ممکن است عوارض جانبی جدی و خطرناکی را به دنبال داشته باشد. رنگدانه این را جدی بگیرید و اگر داروی خاصی مصرف می کنید یا بیماری خاصی دارید، قبل از شروع مصرف آن را به پزشک خود اطلاع دهید.

مصرف همزمان قرص رنگدانه با مواد مخدر ضد انعقاد و داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و وارفارین مداخله می کند؛ از دیگری ابتکارات داروی قرص رنگدانه داروهای شیمی درمانی خاص، داروهای کاهش دهنده قند خون، انسولین، میدازولام و ایالت ها توجه کردند. در طول دوره قرص رنگدانهاستفاده از این دارو در بیماران کلیوی مبتلا به سنگ کلیه نیز ممکن است با داروهای کلیوی تداخل داشته باشد زیرا ممکن است سطح کلسترول HDL به اشتباه در آزمایش خون کاهش یابد.

این دارو به طور کلی بی خطر است و عوارض جانبی جدی ندارد، اما مصرف آن در کودکان، زنان باردار و شیرده، دیابتی ها، بیماران قلبی عروقی و بیماران کلیوی ممنوع است. مصرف همزمان رنگدانه با داروهای رقیق کننده خون، شیمی درمانی، دیابت و داروهای کلیه ابتکارات دارو دارد و نباید مصرف شود پس برای اطلاع دقیق از عوارض مصرف آن با سایر داروها حتما با متخصص پوست مشورت کنید.