7 بهترین درام کره ای با اجرای جذاب و شگفت انگیز “بائ سوزی”

7 بهترین درام کره ای با اجرای جذاب و شگفت

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، بائ سوزی یکی از مشهورترین ستاره های کره ای در دنیای بازیگری، خوانندگی و مدلینگ است. او کار خود را با عضویت در گروه موسیقی محبوب «Miss A» آغاز کرد و در مدت کوتاهی به شهرت رسید.

به گزارش فرادید؛ او در عرصه بازیگری اولین نقش اول خود را در مجموعه تلویزیونی «رویای طولانی» بازی کرد و پس از آن در سریال های پرمخاطب مانند «عشق بی پروا»، «بی خانمان» و «استارتاپ» حضور داشت و مخاطبان را مجذوب و غافلگیر کرد. سریال کره ای. توانایی های مختلف هر درامی که سوزی در آن ظاهر شده موفقیت آمیز بوده است، و بنابراین نقش ستاره او در صنعت سرگرمی کره به طور محکمی تثبیت شده است.

در اینجا لیستی از بهترین درام های سوزی وجود دارد.

1. رویای طولانی; رویای عالی
بازیگران: بائ سوزی، کیم سو هیون، اوک ته کیونگ، آی یو، جانگ وو یانگ، هم یون جونگ

تاریخ انتشار: 3 ژانویه 2011

“Dream High” فقط یک سریال ساده نیست. بلکه سمفونی رویاها، آرزوها و شور و شوق جوانی است. داستان سریال در دبیرستان کرین اتفاق می افتد و مسیرهای شش دانش آموزی را دنبال می کند که به دنبال ستاره شدن در صحنه موسیقی کی پاپ هستند. از رویاهای آواز خواندن اپرای Go Hae Mi (Bae Soo) تا مهارت های موسیقی سانگ سام دونگ. هر کدام از شخصیت ها حال و هوا و داستان منحصر به فردی را برای این سریال به ارمغان می آورند.

2. عشق بی خیال; غیرقابل کنترل دوست داشتنی
بازیگران: کیم وو بین، بائ سوزی، لیم جو هوان، لیم جو اون

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵

سریال “بی کنترل” داستانی پر از فراز و نشیب عشق، از دست دادن و رستگاری را روایت می کند. سفر پر فراز و نشیب Shin Joon Young و No Ul (با بازی Bae Soo) از چالش های شهرت و دل شکستگی می گذرد. این دو که در جوانی به دلیل تراژدی از هم جدا شده اند، به عنوان بزرگسالان دوباره به هم می رسند. مسیرهای آنها از هم جدا می شود، اما احساسات آنها هنوز به هم متصل است.

در میان طعمه شهرت و سایه حسرت های گذشته، آنها با گذشته مشترک خود روبرو می شوند و به دنبال آرامش هستند. با بازی‌های تاثیرگذار کیم وو بین و بائه سو، این درام به ما یادآوری می‌کند که عشق می‌تواند علیرغم مشکلات شدید دوام بیاورد.

1723442150 583 7 بهترین درام کره ای با اجرای جذاب و شگفت

3. بی خانمان; راسكال
بازیگران: لی سونگ گی، بائ سوزی، شین سونگ روک

تاریخ انتشار: 20 سپتامبر 2019

سریال Vagabond یک ماجراجویی هیجان انگیز را روایت می کند، داستانی آمیخته با توطئه و خیانت. تلاش چا دال گان برای عدالت در پس زمینه ای از توطئه و خطر رخ می دهد و با اجرای چشمگیر لی سونگ-گی به اوج می رسد. دالگون پس از سقوط هواپیما، برادرزاده‌اش را می‌کشد و سعی می‌کند حقیقت پشت این سقوط را کشف کند. نقش بائه سو به عنوان یک افسر اطلاعاتی به نام گو هاه ری لایه دیگری از پیچیدگی را به داستان اضافه می کند زیرا این دو در پیچ و خم پر از اسرار تاریک و خطرناک حرکت می کنند.

4. در حالی که شما خواب هستید در حالی که شما در حال خواب هستید
بازیگران: لی جونگ سوک، بائ سوزی، لی سانگ یوب، جونگ های این

تاریخ انتشار: 6 شهریور 1396

سریال “وقتی خواب بودی” عاشقانه، درام قانونی و فانتزی را در یک داستان جذاب ترکیب می کند. در این سریال داستان سه جوان را تماشا می کنیم که می توانند آینده را در رویاهای خود پیش بینی کنند. بائ سوزی در نقش نام هونگ جو، لی جونگ سوک در نقش جونگ جائه چان و جونگ هه این در نقش هان وو تاک با بار پیش بینی آینده در رویاهای خود مبارزه می کنند. آن‌ها باید پیچیدگی‌های پیش‌گویی‌ها را مرور کنند، از بلایای آینده جلوگیری کنند، و مهم‌تر از همه، با وکیلی فاسدی به نام لی یو بیوم مقابله کنند.

5. شروع؛ شروع کنید
بازیگران: بائ سوزی، نام جو هیوک، کیم سون هو، کانگ هان نا

تاریخ انتشار: 17 اکتبر 2020

سریال “استارت آپ” تصویری زنده از رویاها و جاه طلبی ها در نوعی “سیلیکون ولی” کره ای خیالی به نام “Sandbox” را به تصویر می کشد. بائ سوزی نقش شخصیت سو دال می را بازی می کند که آرزو دارد شخصی مانند استیو جابز شود. Nam Joo Hyuk همچنین نقش شخصیت Nam Do Sun را بازی می کند که زمانی به عنوان یک نابغه شناخته می شد و اکنون به عنوان بنیانگذار Samsung Tech به دنبال موفقیت است.

این سریال به بررسی موضوعاتی مانند میل و تلاش بی وقفه برای موفقیت می پردازد، زیرا مسیرهای شخصیت ها در یک مثلث عشقی در هم می پیچد. هر قسمت از “استارت آپ” به وضوح فراز و نشیب تلاش های کارآفرینی را به تصویر می کشد و داستانی جذاب از امید و عزم را ارائه می دهد.

1723442151 62 7 بهترین درام کره ای با اجرای جذاب و شگفت

6. من; آنا
بازیگران: بائ سوزی، جونگ یون چای، کیم جون هان، پارک یه یانگ

تاریخ انتشار: 24 ژوئن 2022

درام «آنا» داستانی جذاب و پر پیچ و خم با بازی بائ سوزی در نقش «لی یومی» را روایت می کند. دختری که تمام زندگی خود را بر روی دروغ بنا کرد. دروغی به ظاهر کوچک که باعث زنجیره ای غیرمنتظره از اتفاقات شد. این مجموعه موضوعاتی مانند هویت و حقیقت را در شبکه پیچیده ای از رازها و دروغ ها بررسی می کند.

7. سرمازدگی; اراده
بازیگران: بائ سوزی، یانگ سه جونگ

تاریخ انتشار: 20 اکتبر 2023

“دونا!” سریال داستان ارتباطات غیرمنتظره و شروع های جدید را روایت می کند. لی دونا با بازی بائ سوزی، یک ستاره بازنشسته کی پاپ است که روزهای شکوه گذشته او پشت سر گذاشته شده است. از قضا، او با “لی وون جون” یک دانش آموز نابغه ریاضی، هم اتاقی مشابهی دارد. در مواجهه با مشکلات زندگی زیر یک سقف، این سریال به موضوعات عشق و خوشبختی می پردازد.

220

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین