ظفرکندی: هدف ما کاهش رنج بیماران است

ظفرکندی هدف ما کاهش رنج بیماران است

انتخابتو و به نقل از و به نظر می رسیدمحمدرضا ظفرکندی در مراسم تکریم و معارفه وزیر بهداشت امروز سه شنبه ششم شهریور ماه با حضور رئیس جمهور در تالار امام جواد برگزار شد.الف) ستاد وزارت بهداشت تشکیل جلسه داد و پیشرفت های صورت گرفته در حوزه پزشکی و بهداشت را حاصل تلاش شدید وزرای قبلی بهداشت، عملکرد شبکه شبکه و خدمت رسانی به نیروهای بهداشت و درمان ارزیابی کرد. زمانی در کمیسیون اعزام بیماران به سراسر کشور عضویت داشتیم و در گذشته هزینه های زیادی صرف درمان بیماران می شد اما امروز پیشرفته ترین درمان ها را داریم. برای اطمینان از دستیابی به مرزهای علم جهانی در کشور ما است که مایه مباهات است.

وی به حدیثی از اباعبدالله الحسین نقل می کند:الف) «بی شک حاجت مردم به تو نعمتی از جانب خداوند است، بی تردید نیاز مردم به تو، نعمتی است پس از نعمت از جانب خداوند. بی حوصله نرو و آنها را برآورده کن. وی افزود: این حدیث باید در دستور کار همه مدیران و کارکنان به ویژه در حوزه سلامت قرار گیرد.

وزیر بهداشت گفت: امروز فرصت بزرگی برای کشور ایجاد شده است چرا که یادم نمی آید چه زمانی این وفاق، همفکری و همدلی در جامعه و جامعه پزشکی وجود داشته است. این وضعیت نمونه ای از این شعر زیباست که می گوید «دست در دست». نهم «با مهر کشورمان را آباد می کنیم»، با وحدت جامعه پزشکی، شرایط بی نظیر کشور، پزشک بودن رئیس جمهور و حضور چهار پزشک در کابینه می توان امیدوار بود حمایت وزارت بهداشت

ظفرکندی گفت: 70 درصد مشکلات بهداشتی خارج از وزارت بهداشت رخ می دهد. ترومابسیاری از جوانان قربانی حوادث رانندگی می شوند و بیشتر جان های از دست رفته در جامعه مربوط به حوادث رانندگی است. ترومابنابراین بهبود این وضعیت در بخش ایمنی راه و خودرو بدون مسئولیت انحصاری، عزم ملی و حمایت همه مسئولان کشور امکان پذیر نخواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز جامعه پزشکی در بین مردم گفت: جایگاه جامعه پزشکی در بین مردم یک سرمایه اجتماعی بزرگ است و جامعه سلامت از نظر سرمایه اجتماعی جزو سه گروه برتر کشور است. و اگر فکر می کند باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا از درد و رنج مردم بکاهد، هم دنیا را متحمل می شود و هم دچار زیان آخرت می شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: ما موظفیم درمان های پیشرفته را در مرزهای دانش در کشور ادامه دهیم، هزینه های درمان طاقت فرسا را ​​کاهش دهیم، مشکلات دارویی مردم را حل کنیم، آموزش با کیفیت را گسترش دهیم و رتبه اول منطقه را کسب کنیم. بیایید طرح توسعه در حوزه پژوهش را در نظر بگیریم.

ظفر قندی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت به ویژه شهدای دوران اپیدمی کرونا گفت: تلاش‌ها و جانفشانی‌های جامعه پزشکی در دوران کرونا پرچم افتخاری برای حوزه سلامت است و این فداکاری‌ها ثبت شده است. تاریخچه

وی خاطرنشان کرد: با حمایت و تشکر صاحبان فرآیند می توانیم به هدف برسیم. ما باید از کارکنان مراقبت های بهداشتی قدردانی کنیم. قبل از هر چیز احترام و احترام مادی و معنوی به آنها و سپس افزایش امید آنها برای خدمت به کشور مهم است. ما از رئیس جمهورمان به خاطر تلاش مستمرش برای حل مشکلات بهداشتی تشکر می کنیم. ما دیشب با سازمان برنامه و بودجه جلسه داشتیم و همه حمایت های لازم در حال انجام است.