آغاز ونیز 2024; از خاطرات بیتل جویس تا جنون جوکر

آغاز ونیز 2024 از خاطرات بیتل جویس تا جنون جوکر

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ونیز 80 از امروز کار خود را آغاز می کند. دوره ای با تنوع گسترده ای از آثار مهم. حتی اگر با این دیدگاه موافق نباشیم، حضور یک جوکر تنها کافی است تا اخبار این دوره از قدیمی ترین جشنواره فیلم جهان را دنبال کنیم.

به گزارش ایرنا، ونیز 2024 از امروز کار خود را آغاز می کند و جذابیت این فیلم جدیدترین اثر تاد فیلیپس است. حتی با وجود اینکه Joker: Common Madness 5 سال پیش خاطرات خوبی از ونیز زنده کرد و بیش از یک میلیارد دلار در سینماهای سراسر جهان به دست آورد، تماشاگران سینما را برای ماه ها تشنه رویارویی خواکین فینیکس و لیدی گاگا گذاشت. پروژه بلندپروازانه ای که در آن آرتور یک جنایتکار واقعی نیست، اما دو سال پس از وقایع فیلم اول، او عاشق لی، موسیقی درمانی بستری در بیمارستان دولتی می شود.

امسال ونیز پدرو آلمودوار متفاوتی را معرفی خواهد کرد. کارگردان مشهور اسپانیایی که اکنون 74 سال سن دارد، اولین فیلم بلند انگلیسی خود را با فیلم The Room Next Door منتشر کرد. اینکه فیلمی از آلمودوار با حضور بازیگران باشکوه تیلدا سوینتون، جولیان مور، جان تورتورو و الساندرو نیوولا اکران خواهد شد، خبر بسیار جذابی برای سینمادوستانی است که می خواهند اخبار مربوط به این فیلم و واکنش ها به چنین ساخته ای را دنبال کنند.

این فیلمبردار محبوب ایتالیایی همچنین در این دوره در ونیز یک درام عاشقانه تاریخی می‌سازد که در پرداخت چنین آثاری استعداد خاصی دارد. لوکا گوادانینو امسال با بازی کوئیر با بازی دنیل کریگ، درو استارکی و لزلی منویل به ونیز آمد. این فیلم که گفته می شود آمیزه ای از اعتیاد و روابط پیچیده قهرمان داستان با بازی دنیل کریگ است، جذابیت تماشای این اثر را دو چندان می کند.

البته فیلم های مطرح به این سه اثر ختم نمی شوند. در تولیدی با بازی نیکول کیدمن، آنتونیو باندراس، هریس دیکنسون و ژان رنو، که در آن هالینا رین دختر کوچکش را به ونیز فرستاد، چیزهای عجیب و غریب زیادی به خصوص بازیگران وجود دارد. پابلو لاراین که در کارنامه کاری خود فیلم های بیوگرافی خوب زیادی ساخته است، امسال فیلم زندگی نامه ماریا با آنجلینا جولی را به ونیز فرستاد. بردی کوربت همچنین فیلم Brutalist را امسال با بازی آدرین برودی، فلیسیتی جونز، جاناتان هاید و گای پیرس به ونیز آورد. این یک درام نسل کشی است که باید آن را تماشا کرد تا دید چقدر می تواند شگفت انگیز به نظر برسد.

“جوکر: جنون مشترک” قطعا اغوا کننده ترین فیلم ونیز 2024 است

از همه اینها که بگذریم، به فیلم افتتاحیه می رسیم که کنجکاوترین قسمت ونیز امسال محسوب می شود. تیم برتون دوست داشتنی ونیز 2024 را با Beetlejuice Beetlejuice افتتاح خواهد کرد. همه چیز برای بازگشت به خاطرات خوب این برند محبوب سینمایی آماده است. از کارگردانی تیم برتون بزرگ تا حضور ستارگانی مانند مایکل کیتون، وینونا رایدر، کاترین اوهارا، جنا اورتگا، مونیکا بلوچی و ویلم دافو.

آغاز ونیز 2024; از خاطرات بیتل جویس تا جنون جوکر

این رقابت رقابتی زیر نظر ایزابل هوپر، رئیس هیئت داوران ونیز امسال و دوستانش به اوج خود می رسد. مطمئناً امسال ونیز متفاوت است و اخبار زیادی منتشر می‌کند، بنابراین در سالی که ستاره‌های زیادی در کن ظاهر می‌شوند، ونیز با تمام وجود شاخ و شانه‌های خود را برای جشنواره فرانسه می‌کشد و نگاهی عمیق به آن خواهد داشت. ریشه های اصلی .

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین