جلسه هیات مدیره خانه سینما با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

جلسه هیات مدیره خانه سینما با وزیر فرهنگ و ارشاد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، در ابتدای این جلسه محمدمهدی عسگرپور رئیس هیئت مدیره خانه سینما با تبریک انتصاب مجدد سیدعباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: در این دیدار، انتصاب مجدد سیدعباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، در این نشست جامعه اصناف سینمای ایران پیامی را به نامزدهای ریاست جمهوری پیش از انتخابات ارسال کردند و دکتر آنها با یادآوری 8 سوالی که مسعود مزیکیان به آنها پاسخ داد، این اتفاق را یک توافق دوجانبه دولت چهاردهم ارزیابی کردند. انتظار می رود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه سینما در این مدت نسبت به اجرا و پیگیری مفاد آن اقدام کنند.

در این جلسه مشکلات و راهکارهای پیشنهادی هیات مدیره و مدیرعامل خانه سینما برای برون رفت از بحران های نظام تولید، پخش داخلی و حضور بین المللی آثار سینمایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایجاد شرایط مساعد برای سینماگران و تقویت اقتصادی و رفاهی خانواده سینما از دیگر بحث های مدیران سینما با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

در این جلسه همچنین در خصوص حل مشکلات حقوقی سینماگران و هنرمندانی که به دلیل ناآرامی های اجتماعی اخیر در کشور دچار محدودیت و محرومیت شده اند، تبادل نظر شد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قول داد مشکلات مطرح شده برطرف شود. حل شد.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین