فال حافظ امروز یکشنبه 25 شهریور 1403

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال برای متولدین فروردین

نگو گوش دادن به حرف دلت اشتباه است.

لفاظی، نه عزیز، این اشتباه است

سرم به زمین و پشت نمی افتد

خداوند این آزمایشات را نصیب ما کند.

تفسیر فال حافظ:

فال امروز فروردین حافظ عزیز نشان می دهد که نباید نیازهای کسی را رد کنید. اگر مشکلی دارید به درگاه خدا بازگردید که او حلال مشکلات شماست. همیشه با خدا باش افرادی هستند که با شما بازی می کنند، به آنها اعتماد نکنید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و شما را ناراحت می کنند.

فال برای متولدین فروردین

گفتی برای تماشای ماه نو بیرون رفتی

از ماه آبروان شرم باد

یک عمر تا دلت به دست اسیران ما بیفتد

محافظت از دوستان خود را فراموش نکنید

تفسیر فال حافظ:

ارديبهشت عزيز، عاقبت نافرماني تو از ديوان حافظ اين است كه دوستانت به تو وفادار نخواهند بود و به كاري كه در حق آنان مي‌كني ارزشي قائل نمي‌شوند، بلكه ثواب خود را در راه خدا در جاي ديگر مي‌گيري. به سفر پر برکتی می روید. اگر گم شدی در آن سفر شانس خود را پیدا می کنی و در آن سفر درس عشق را می آموزی انشاالله.

فال برای متولدین خرداد

از آتش دلم می جوشم

مهر بر لبم، خون می نوشم و سکوت می کنم

قصد جان این است که طمع را بر لبان جان بگذارد

می بینی که دارم در این شغل تلاش می کنم بمیرم

تفسیر فال امروز حافظ:

خرداد ماهی عزیز، فال امروز شما نشان می دهد که در حال حاضر نمی توانید چیزی بگویید، پس بهتر است سکوت کنید و راز خود را فاش نکنید. چون سعادت را در مال می بینید، برای به دست آوردن مال دنیوی بسیار تلاش می کنید، اما به ثروتی که دارید راضی هستید. هرگز ایمان خود را به پول نفروشید زیرا بار گناهان شما بیشتر می شود. انشاءالله راه درست را برای موفقیت انتخاب کنید

فال برای متولدین تیرماه

ای دل، ریش من با لب تو شور شده است

دست نگه دار من دارم میرم خدا خیرت بده

شما آن جواهر ناب در دنیای مقدس هستید

سخن گفتن از نیکی تو نتیجه تعالی ملکوت بود

تعبیر نیت شما در فال حافظ:

فال امروز عزیز قوس این تعبیر را دارد که بر گردن خود دین را ادا کنید و حقوق مردم را ادا کنید تا هم در دنیا و هم در آخرت از خوبی های شما صحبت کنند. هر چیزی را که شک دارید امتحان کنید تا شک از بین برود. خوشحال باشید و حرف آخر را بگویید که آنچه می خواهید ممکن است.

فال برای متولدین مرداد

پیشخدمت ها بلند می شوند و لیوان را می نوشند

غم و اندوه روزها را دور کن

ساغر روی پای من است نه روی پای من

من این دلقک را می کشم

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

توصیه حافظ به تو مرداد ماهی عزیز این است که «یا علی» بگو و برخیز و تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم روزها را بخور. مشکلات مالی شما حل خواهد شد. سلبریتی هیچ تاثیری ندارد. غرورت را از دست بده و راز دلت را به کسی نگو. شما دلار خود را دریافت می کنید. صبور باش و استقامت کن تا اینکه روزی به اندازه دلخواهت به آن برسی.

فال متولدین شهریور ماه

من می خواهم یک چیز جالب به شما بگویم، به این مه نگاه کنید

ذهن و روح را به زنجیر این مو ببینید

اشتباهی در دلم هست که تو وحشی هستی و هیچ جا نیستی

او گفت: “به چشمان شیری آن آهو و گنجینه اش نگاه کنید.”

تفسیر فال حافظ:

در فال امروز حافظ شهریور ماهی عزیز می گویند تو فکر می کنی باید شاد باشی و این چند صباحی از عمرت را سپری کنی. با اینکه می گویند به آینده فکر کن، تو می گویی من هستم اما بی خبر هستی. دوستانت با حیله گری و نیرنگ از تو سوء استفاده می کنند، اما تو نمی فهمی که روزی از تجمل گرایی خسته شده ای و دیگر چیزی نداری. پس سرکش نباش حالا از قدرت بازوی خود استفاده کنید. زمان زیادی برای شادی وجود دارد.

فال برای متولدین مهر ماه

ناگهان تو را روی خودم کشیدم و در چرخش موهایت بود

بر لبانت گذاشتم جان و دلم فدای جانم

تو خوش باش، با حافظ برو، دشمن می میرد

چقدر تو را گرم می بینم، چقدر از دشمن سرد می ترسم

تفسیر فال حافظ:

امروز حافظ به تو توصیه کرد که دست از حالات شهوانی بردار مهر ماهی عزیز. حتی اگر به دوستتان فکر کنید، نمی توانید مطمئن باشید که او مثل شما فکر می کند یا نه. حاضری خودت و جانت را فدای معشوقت کنی و گاهی دلت را به روی دیا باز کنی و همه چیز را به او بگو. کمی صبر کنید؛ دست سرنوشت همه چیز را مطابق میل شما ترتیب می دهد.

فال برای متولدین آبان ماه

اشتباه نکن ای گوشه نشین فطرت پاک

تا از ثبت گناه دیگران بر شما جلوگیری کنید

اگر من خوبم و تو بد، برو خودت باش

درود خدا بر هر که او را کشت.

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

فال امروز شما قاسم عزیز نشان می دهد که نباید از دیگران عیب جویی کنید. ابتدا اشتباهات خود را برطرف کنید. خوب یا بد، روی پای شما نوشته شده است. این حق شماست که همانطور که می خواهید و با هدف زندگی کنید. نیازهای شما یکی پس از دیگری برآورده می شود و با این حال با نیاز به درگاه خدا می روید. تقوا را پرورش دهید تا از آرامش حق دور نشوید.

فال متولدین آذر

تا همه ی تنهایی ها یک فنجان صبحگاهی بخورند

صبح زود به درب پیر مناجات برویم.

توافقی که در وادی ایمن با شما بستیم

بیا مثل موسی ارنی گوی به میکات برویم

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز آذر ماهی عزیز می گوید با وجود اینکه دیگران به وعده های خود عمل نکرده اند، همچنان به قول هایی که در گذشته داده اید پایبند هستید. با اینکه همه بر تو سخت گرفتند، اما سوگند خوردی که تا روز قیامت زیر پا نگذاری. از هنر خود برای قدردانی از جوانی خود استفاده کنید. از اختلاف و هرج و مرج دوری کنید. بزرگترها به شما کمک خواهند کرد.

فال برای متولدین آذر ماه

سلام الله ما کار اللیالی

و Cevbet el-Muthani و Ideal

من و علی وادی الاراک علیه آنها

و شن ها را روشن کرد

تفسیر فال حافظ:

حافظ عزیز را اینگونه تعبیر می کنند که با شکایت به جایی نمی رسید. شروع به دعا کنید و به خادمان پر دردسر زمان حال بپیوندید. در طول بقیه کار طولانی خود اوقات خوبی خواهید داشت. اگر ضرر کردید، پول را از جای دیگری دریافت می کنید. برای رفع حاجاتت به غیر از خدا که شایسته شهرت تو نیست دست دراز نکن.

فال متولدین بهمن

حافظ سرپنجه عشق نگار

مثل طاووسی که زیر پای فیل می افتد

زنده باد شاه عالم

هر چیزی مثل باد و زین

تفسیر فال حافظ:

بهمن ماهی عزیز، فال امروز برای شما حاکی از این است که منتظر معجزه هستید و این معجزه زمانی اتفاق می افتد که از تمام دل و جان خود استفاده کنید. زمان محدود است. عجله کن دستت فعلا کوتاهه ولی به اذن خدا به هدفت میرسی. گاهی دست سرنوشت طوری است که نیت و اندیشه ات بدون هیچ تلاشی دنبالت می آید.

فال برای متولدین اسفند

بیایید از ایده تقسیم برگردیم و یکی شویم

طبق تصمیم، اهرمان سروش از راه رسید

پرنده سحر را که سوسان آزاد است نمی دانم

با ده زبان که آمد چه گوش داد؟

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

برج حوت عزیز، فال امروز می گوید که شخصی به کمک شما می آید و شما را از ورطه درد و بدبختی نجات می دهد. لباس به شما احساس خوبی می دهد. تو کمی عصبانی هستی سعی کن خودت رو کنترل کنی برای دور نگه داشتن مشکلات از شما، بین کسی جدایی ایجاد نکنید.