یک سیلی سنگین به صاحبش برای یک ماجراجویی جدید!

یک سیلی سنگین به صاحبش برای یک ماجراجویی جدید

از آن صحنه معروف و بدنام فصل اول سریال یارا کاری که سمیرا با بازی رعنا آزادی ور ناگهان به مالک در بالکن حمله می کند و از عصبانیت درونش به صورت تحقیرآمیزی به او توهین می کند تا آخرین قسمت سوم. فصل در یک چرخش دراماتیک، مالک تمام درگیری‌ها و تحقیرهایش را در مشتی به‌طور شگفت‌آور سخت جمع می‌کند، چهره زیبا و مصمم سمیرا را مخدوش می‌کند و در عوض آن را به جاده‌ای طولانی و پر پیچ و خم از ترس و ناباوری تبدیل می‌کند. چهره او پاسخی دراماتیک و هوشمندانه به جاه طلبی های همیشگی اوست.
استقبال پرشور اکثر بینندگان و کاربران از این صحنه و بازخوردهای دریافتی از بینندگان سریال نشان می دهد که نویسنده و کارگردان به نقطه مناسبی رسیده اند و با طراحی و خلق صحنه ای دراماتیک توانسته اند مخاطب خود را به وجد بیاورند. (آیا سینما جز این رسالت دیگری دارد؟)
محمدحسین مهدویان با وجود همه فراز و نشیب های سریال موفق شد ملک و سمیرا دو شخصیت جذاب و فراموش نشدنی را خلق کند که بر خلاف روال اکثر سریال ها مرزهای اخلاق را درنوردیده و به دنبال نصیحت نیستند. و برای رسیدن به اهداف خود دست از سر هیچ چیز بر نمی دارند و توصیه هایی در مورد حفظ انسانیت به مخاطب تزریق می کنند.
در فضایی مملو از فریب و بی اعتمادی، منظره ضدقهرمانانی که سعی می کنند حریفان خود را یکی یکی از صحنه بازی حذف کنند و اثری از خود به جا نمی گذارند، همیشه سوژه های جذابی هم برای مخاطب و هم برای تهیه کنندگان بوده است. او به کارگردانی محمدحسین مهدویان سعی کرد با تکیه بر خط داستانی و شخصیت های جذاب، گنجینه ای که از فصل اول برای خود نگه داشته، فصل های بعدی این سریال پرمخاطب را به مخاطبان عرضه کند.
اما چیزی که بیننده را از ارتباط با قسمت های بعدی باز داشت، ظهور ناگهانی شخصیت هایی بدون پیشینه بود که با اصرار و عزم فیلمنامه نویس وارد این درام خانوادگی شدند و خیلی زود نتوانستند ارتباط موثری با تو برقرار کنند. آنها مخاطب را تنظیم کردند، آنها از بازی هدف قرار گرفتند. ظاهرا استفاده از انگیزه قابل توجهی برای پرورش حس انتقام جویی در نسل جدید شخصیت های سریال بیش از درام پردازی و شخصیت پردازی در فصل دوم و سوم اهمیت پیدا کرده است و همین امر منجر به ظهور صحنه هایی شده است که سریال موثر است هیچ شخصیتی در سریال ملک و سمیرا وجود ندارد و هیجان چندانی در فضا و داستان آن قسمت از سریال وجود ندارد. اما شاید تعجب و هیجان تماشای آخرین قسمت از فصل سوم سریال Yaralı Dizi را بتوان به هوش تهیه کننده نسبت داد که به خوبی می داند چیزی برای ادامه نمایش جاه طلبی های شخصیت هایش باقی نمانده است. راه دیگری غیر از تقابل دو قطب بزرگ درامی است که او می سازد و بازی می کند.
فصل سوم سریال ذوب کاری که با سیلی زدن به صورت همسر سابقش، مالک مسئول اصلی بسیاری از شیطنت ها و خونریزی ها به پایان می رسد، نوید شروع ماجراهایی را به مخاطبان می دهد که در فصل آینده در سایه اتفاق می افتد. بحث دستمالچی با مالک و نفرت سمیرا نسبت به او اگر جدی گرفته شود می تواند اتفاقات متناقض و هیجان انگیزی را برای مخاطب رقم بزند.

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین