به دلیل تعمیرات و بهسازی زیرساخت های تامین برق در مرکز داده، از صبح امروز ارتباط کاربران با ایتا قطع شده است.
طبق پیگیری های انجام شده، چند ساعتی است که برنامه های پیام رسان داخلی ایتا قطع شده و امکان مشاهده آن برای کاربران وجود ندارد.
این شبکه اجتماعی داخلی دائما در ارتباط است.
به گفته یکی از مدیران این شبکه، این ابزار پیام رسان به زودی در دسترس خواهد بود و کاربران می توانند از آن استفاده کنند.
متوجه نشو
در پی اطلاعیه قبلی، صبح امروز به دلیل تعمیرات و بهسازی زیرساخت های تامین برق در مرکز داده، اتصال کاربران قطع شد. متاسفانه عملیات در مرکز داده چندین ساعت بیشتر از زمان اعلام شده به طول انجامید.
تلاش تیم های فنی ایتا برای راه اندازی مجدد سرویس ها بدون وقفه ادامه دارد و انشاالله در اسرع وقت کاربران به هم متصل خواهند شد. از کاربران محترم بابت این تاخیر صمیمانه پوزش می طلبیم.






ارسال پاسخ