حذف اولین فیلم بهزاد فراهانی پس از 3 سال تحریم/ از میرزایی کبیر در نقش فیدل کاسترو تا رضا بابک و شقایق فراهانی در «در پارتی از کارائیب»

حذف اولین فیلم بهزاد فراهانی پس از 3 سال تحریم

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم سینمایی «پارتی کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه کنندگی شهرام گیل آبادی که در تابستان 1400 کلید خورده است، پس از سه سال تولید حذف و به زودی در سینماهای سراسر ترکیه اکران می شود. کشور

بهزاد فراهانی فیلمنامه «پارتی از کارائیب» را با اقتباس از کتابی نوشت و حمیدرضا کوتوبی به عنوان مشاور کارگردان در اولین تجربه کارگردانی فراهانی او را همراهی کرد.

در خلاصه داستان «پارتی از کارائیب» آمده است: «خیاطی با استعداد عاشق زنی شد که همسرش اعدام شد». خیاط به خاطر ارادتش به دوستش جرأت ابراز عشق را ندارد، در حالی که خانم به خاطر ارادتش به معشوق، دهانش را می بندد و دلش را مهار می کند. این عشق پنهانی داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقی است. عشق هایی که پایانشان را باید در فلسفه شرق جست…»

رضا بابک، بویوک میرزایی، شقایق فراهانی، کامران تفتی، رامین ناصرنصیر، مهناز غمخوار، فهیمه رحیم نیا، آذرخش فراهانی، علی میلانی، مهدی میامی، رامین پورایمان و نوشین تبریزی بازیگرانی هستند که در این فیلم عاشقانه جلوی دوربین رفتند.

بهزاد فراهانی کارگردان و فیلمنامه نویس، حمیدرضا قطبی مشاور کارگردان، شهرام گیل آبادی تهیه کننده، زنده یاد مرتضی پورصمدی مدیر فیلمبرداری، شهرام متولی باشی صدابرداری، محسن صادقی نسب مدیر گروه کارگردانی، مهدی سهرابی به عنوان کارگردان. دستیار کارگردان و طراح، نوید فرحمرزی طراح گریم، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، جواد راهزنی مدیر تولید، رویا بابابیگی منشی صحنه، احسان میقانی مدیر خرید، حبیب مجیدی. عکاس این فیلم مهدی گودرزی تصویربردار پشت صحنه و مریم قربانی مشاور رسانه ای است.

اولین فیلم بهزاد فراهانی پس از 3 سال تحریم حذف شد/ از میرزایی بزرگ در نقش فیدل کاسترو تا رضا بابک و شقایق فراهانی

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین