پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، متن پیام محمد خزاعی به شرح زیر است:

حاجی سید حسن نصرالله مجاهدی وفادار و شجاع و مرد آزمون های سخت بود. رزمنده ای دلیر و خستگی ناپذیر که دهه ها سربلند ایستاده تا عزت و سربلندی جهان اسلام و جبهه مقاومت را همچون سدی آهنین در برابر رژیم متجاوز و منحوس صهیونیسم، خاری در چشم دشمنان اسلام برافرازد. امت برای این همه سال.

او نمونه واقعی مجاهدی است که با تمام وجود و طهارت در راه حق و عدالت قدم می گذارد و در این راه بر همه پیوندهای مادی و دنیوی پیروز می شود. نام او به عنوان یک رزمنده دلیر و نمونه همیشه در تاریخ جهان اسلام خواهد درخشید. او شخصیتی پرافتخار و سرافراز است که در مبارزه مستمر با رژیم خونخوار و کودک کش اسرائیل زندگی کرده است.

شهادت غرورآفرین این نماد مقاومت و شجاعت به رهبر کبیر انقلاب حضرت ولیعصر (عج)، خانواده محترم آن شهید بزرگوار حضرت آیت الله خامنه ای و ملت لبنان، فلسطین و ایران بویژه سینماگران. به هنرمندان کشور، جامعه هنر و سینمای منطقه، جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی شک ترور ناجوانمردانه و ناجوانمردانه این قهرمان جاویدان اسلام بی پاسخ نخواهد ماند و ثمره خون پاک این مجاهد فیسبیل الله، استحکام درخت مقتدر مقاومت و فروپاشی زودهنگام رژیم صهیونیستی را در پی خواهد داشت. .

اکنون هنرمندان و فیلمسازان فداکار، حقوق خواه و آزاده می توانند با بیان، تبیین و انعکاس واقعیت های تاریخ خونبار رژیم غاصب صهیونیستی و جنایات جنون آمیز آن به این روشنگری کمک کنند.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین