بهترین درام کره ای با اجرای جذاب «هان سو هی»

بهترین درام کره ای با اجرای جذاب هان سو هی

هان سو هی بازیگر 29 ساله کره ای است که فعالیت بازیگری خود را از سال 2016 با حضور در موزیک ویدیوی گروه “شاینی” آغاز کرد. اما او خیلی سریع توانست پیشرفت کند و پس از ایفای نقش کوچک در مجموعه تلویزیونی «جهان های متصل» چندین نقش فرعی و در نهایت چند نقش اصلی در برخی از محبوب ترین درام های کره ای سال های اخیر به دست آورد.

به گزارش فرادید، هان سو هی جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر قوی و یکی از برجسته ترین ستاره های صنعت سرگرمی کره در چند سال گذشته تثبیت کرده است. در اینجا لیستی از بهترین درام های کره ای با بازی هان سو هی آمده است.

1. بی نهایت (2019)

بهترین درام کره ای با اجرای جذاب هان سو هی

این درام یکی از آخرین نقش های مکمل هان سو هی بود و پس از این درام، او موفق شد در درام بعدی خود نقش اول را به دست آورد. این سریال فانتزی داستان مردی به نام چا مین را روایت می کند که پس از مرگ با ظاهری کاملا جدید و فرصتی دوباره زنده می شود. او در تلاش است تا معمای قتل سه یون را به همراه معشوق دوران کودکی خود، گو سه یون، که به روشی مشابه مرده و با چهره ای جدید به زندگی بازگشته، حل کند. این سریال ترکیبی از کمدی خنده دار و هیجان درام جنایی است. در این درام، هان سو هی نقش جانگ هی جین، نامزد مرموز چا مین را بازی می کند.

2. گالی پل (2017)

1727688647 354 بهترین درام کره ای با اجرای جذاب هان سو هی

این یکی از دو درام کره ای هان سو هی است که در سال 2017 به نمایش درآمد. «گل پول» داستان مردی را روایت می کند که قصد دارد با رسیدن به مقام برتر در یک شرکت مهم از خانواده خود انتقام بگیرد. در این درام هان سو هی نقش یون سو وون نامزد مخفی یکی از وارثان شرکت را بازی می کند.

3. شاهزاده من برای صد روز (2018)

1727688648 207 بهترین درام کره ای با اجرای جذاب هان سو هی

یکی از به یاد ماندنی ترین نقش های مکمل هان سو هی مربوط به این درام تاریخی است. او در این درام نقش کیم سو هی را بازی می کند. این درام تاریخی داستان ولیعهدی را دنبال می کند که به طور تصادفی از صخره سقوط می کند و حافظه خود را به مدت 100 روز از دست می دهد. در این مدت او با زن جوانی که مسئول اولین آژانس کارآگاهی چوسان است آشنا می شود. در این درام، هان سو هی در نقش کیم سو هی، همسر ولیعهد که با قاتل استخدام شده توسط پدرش رابطه دارد، بازی می کند.

4. موسیقی متن شماره یک (2022)

1727688648 743 بهترین درام کره ای با اجرای جذاب هان سو هی

این درام داستان دو دوست صمیمی به نام های لی یون سو (با بازی هان سو هی) و هان سون وو (با بازی پارک هیون سیک) را روایت می کند که نزدیک به 20 سال است که یکدیگر را می شناسند. با این حال، زمانی که آنها باید دو هفته با هم زندگی کنند، ناگهان جنبه های جدیدی از یکدیگر کشف می کنند.

5. Gyungsong فعلی (2023)

1727688649 120 بهترین درام کره ای با اجرای جذاب هان سو هی

هان سو هی جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر زن پیشرو در دنیای درام های کره ای با سریال تلویزیونی “موجود Gyeongsung” در سال 2023 محکم کرد. داستان فصل اول این سریال تاریخی و تخیلی در سئول و در زمان اشغال کره توسط ژاپن در سال 1945 می گذرد. در این درام، هان سو هی نقش یون چاه اوک را بازی می کند که متخصص در یافتن افراد گمشده است. آنها به همراه صاحب یک مغازه گروفروشی (با بازی پارک سئو جون) سعی می کنند چند نفر را پیدا کنند و در طول مسیر به راز موجودی عجیب و خطرناک پی می برند. در فصل دوم این سریال، هان سو هی دوباره همان نقش را بازی می کند، اما این بار نه در سال 1945، بلکه در سئول امروزی است.

6. حتی اگر بدانم (2021)

1727688650 763 بهترین درام کره ای با اجرای جذاب هان سو هی

این درام داستان زنی به نام یو نابی را روایت می کند که دیگر به عشق اعتقادی ندارد اما به طور اتفاقی با پارک جائه وون ملاقات می کند. پارک جه یون نیز مرد جوانی است که نمی خواهد تعهد عاشقانه ای داشته باشد. اگرچه هر دو سعی می کنند از عشق فرار کنند، اما رابطه آنها به تدریج به جایی می رسد که نمی توانند از یکدیگر دور بمانند. بازی خوب هان سو هی در نقش یو نابی نقش مهمی در موفقیت این درام داشت.

7. دنیای متاهل (2020)

1727688651 547 بهترین درام کره ای با اجرای جذاب هان سو هی

درامی که هان سو هی برای اولین بار در آن بازی کرد، «دنیای متاهل» در سال 2020 بود. این سریال داستان یک پزشک با استعداد و همسرش را روایت می کند که به کارگردانی علاقه دارد. هان سو هی در این درام نقش دختری به نام یو دا کیونگ را بازی می کند که رابطه مخفیانه او با یک پزشک باعث فروپاشی زندگی خانوادگی آنها می شود. بازی حساب شده هان سو هی در نقش عاشق جوان به این درام خانوادگی جذابیت خاصی بخشید.

8. نام من است (2021)

1727688652 913 بهترین درام کره ای با اجرای جذاب هان سو هی

در این درام مهیج کره ای هان سو هی نقش یون جی وو را بازی می کند. زن جوانی که می خواهد انتقام مرگ ناگهانی پدرش را بگیرد. بنابراین، او به یک باند قاچاق مواد مخدر محلی می پیوندد و به عنوان جاسوس آنها در نیروی پلیس کار می کند. اما سری دروغ های یون جی وو همیشه نمی تواند از او محافظت کند. این یکی از بهترین اجراهای حرفه ای هان سو هی تا به امروز است. او در این سریال احساس خشم و کینه را کاملا منعکس می کرد.