سیستم جمع آوری و ارجاع جوانان؛ دو ماموریت مهم وزارت بهداشت/ از تجربه کرونا بهره مندیم

سیستم جمع آوری و ارجاع جوانان؛ دو ماموریت مهم وزارت

انتخابتو و به نقل از وبدا علیرضا رئیسی قانون اساسی مقدمه سلامت وزارت بهداشت بیان کرد: بر اساس اسناد بالادستی، تاکید مقام معظم رهبری، توجه رئیس جمهور و دیدگاه وزیر بهداشت، ما یک نقشه راه در پیش داریم، سلامت با سایر حوزه های سلامت متفاوت است و نتایج بسیار خوبی می دهد، برخی به دنبال موفقیت هایی هستند که زود نتیجه بدهد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که مثلاً می توان قد کودک را بر اساس یک برنامه ۱ سانتی متر کاهش داد که افزایش آن به ۱۰ سال تلاش نیاز دارد.

وی با بیان اینکه سیستم شبکه سلامت خوب کار می کند اما نیاز به بهبود دارد، گفت: باید به سمت ایجاد شبکه سلامت پویا حرکت کنیم و شبکه قدیمی نظام سلامت کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهیم. و این موارد در مستندات بالادستی نیز لحاظ شده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه اگرچه در دوران کرونا شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم، اما از آن دوران چیزهای زیادی یاد گرفتیم، گفت: در فکر استفاده از تجربیات و سختی های دوران کرونا برای جوانان هستم. جامعه و من مسئول اجرای نظام ارجاع هستم و نمی خواهم پشت میز بنشینم اما دنبال عمل هستم.

رئیسی گفت: حوزه سلامت یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی و از افتخارات کشور است و اگر سایر بخش‌های کشور مانند سلامت کشور عمل می‌کردند، موفقیت‌های بزرگ‌تری کسب می‌کردیم.

وی با اشاره به دو ماموریت اصلی وزارت بهداشت، افزود: موضوع «جمعیت جوان» و «خانواده پزشکی و نظام ارجاع» به عنوان ماموریت های اصلی وزارت بهداشت تعریف شد و موضوع جمعیت جوان بسیار است. مهم است. ; اگر به موضوع لیگ جوانان توجه نکنیم، جمعیت کیشور تا 40 سال آینده به 42 میلیون نفر می رسد.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: حوزه سلامت به جوانان جامعه و همچنین سلامت انسان ها اهمیت می دهد. 14. وزارت بهداشت دولت، دکتر. تیم او به سرپرستی ظفر قندی البته موفق خواهد بود و قطعا موفق خواهد شد.