رئیس هلال احمر از ارسال کمک های بشردوستانه به لبنان خبر داد

رئیس هلال احمر از ارسال کمک های بشردوستانه به لبنان

به گزارش خبرگزاری آمناو به گزارش جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند وی بیان کرد: محموله های بهداشتی و بیولوژیکی آوردن از سوی هلال احمر صبح امروز (جمعه 13 مهر) به لبنان اعزام شد تا به دست مردم جنگ زده این کشور برسد.

وی گفت: این محموله با مدیریت جمعیت هلال احمر ارسال شد. آوردن شامل بسته های بهداشتی، بسته های دارویی و بیولوژیکی می باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر امور خارجه نیز با این محموله صبح امروز راهی لبنان شدند تا با مقامات ارشد این کشور دیدار و از روند کمک رسانی به جنگ مطلع شوند. مردم متلاشی شده لبنان.

به گزارش ایمنا، ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهرماه حملات گسترده ای را به مناطق مختلف جنوب لبنان آغاز کرد و این حملات تاکنون ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، در حملات این رژیم تاکنون بیش از 2 هزار نفر شهید و هزاران نفر زخمی شده اند.

علاوه بر این، یک منبع از وزارت خدمات عمومی و حمل و نقل لبنان امروز از استقرار جنگنده های رژیم صهیونیستی در نزدیکی فرودگاه خبر داد. بین المللی آنها بیروت را بمباران کردند.

حزب الله لبنان در برابر هدف قرار دادن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد. وی عملیات های متعددی را علیه مواضع و شهرک های صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.