حضور نمایش “علت مرگ: نامعلوم” در دو جشنواره بین المللی

حضور نمایش علت مرگ نامعلوم در دو جشنواره بین المللی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم سینمایی «علت مرگ: نامعلوم» به کارگردانی علی زرنگار و تهیه کنندگی مجید برزگر مهرماه در دو جشنواره خارجی حضور خواهد داشت.

این فیلم در بخش داستانی در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کبوتر و همچنین در جشنواره مونادناک در نیوهمپشایر آمریکا شرکت می‌کند.

این فیلم همچنین در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی که از ۲۱ تا ۲۹ شهریور ۱۳۰۳ در زوریخ برگزار شد، جایزه بهترین فیلم را به فیلم علی زرنگار اهدا کرد.

وی با شرکت در بیست و یکمین دوره جشنواره سالنتو که از 10 تا 17 سپتامبر مطابق با 20 سپتامبر 1403 در ایتالیا برگزار شد، در بخش استعدادهای جدید آسیایی بیست و پنجمین دوره جشنواره چینی شانگهای شرکت کرد و برنده بهترین فیلمبرداری شد. جایزه داود ملک حسینی که در بخش اصلی حضور داشت و رقابت در پنجاه و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم هوف آلمان از دیگر موفقیت های جهانی این فیلم است.

در خلاصه داستان «علت مرگ: نامعلوم» آمده است: هفت مسافر قبل از طلوع آفتاب از شهدات راهی کرمان می شوند. یک توقف تصادفی در نیمه راه آنها را متوقف می کند…

بانیپال شومون، علیرضا ثانی فر، ندا جبراییلی، علی محمد رادمنش، زکیه بهبهانی، رضا عموزاد، سهیل باوی، سعید رضایکیا و میلاد مرادی در این فیلم ایفای نقش کردند.

علی زرنگار در کارنامه سینمایی خود در فیلم هایی چون «چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت»، «بدون تاریخ; بدون امضا» و «مغز استخوان».

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین