بحث عدالت آموزشی و تربیتی باید بازنگری شود

بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در نشست منطقه ای وزرای بهداشت

انتخابتو و به نقل از و به نظر می رسیدمحمدرضا ظفرکندی در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی دانشگاه ها با حضور رئیس جمهور ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی توسط اعضای هیات علمی و دانشجویان اظهار داشت: اگر کشوری سرافراز هستیم به برکت تلاش و تلاش دانشمندان و محققین که طبق روال عادی سال تحصیلی و اعلام نتایج اختلالی در روند تحصیلی ایجاد نمی شود و امیدواریم کنکور اول مهرماه برای اعلام نتایج برگزار شود. این سازمان در سال های آینده این کمک ها را ارزیابی خواهد کرد.

با احترام به شأن و اهمیت دانشگاه ها در علم، پیشرفت کشور در مسائل سیاسی و اجتماعی امری مهم و غیر قابل انکار است. بعدها در 22 آبان در دانشگاه تهران و جاهای دیگر شهدا تقدیم انقلاب شدند. دانشگاه های کشور

وزیر بهداشت ادامه داد: بنابراین چنین اتفاقات و رفتارهایی برای همیشه در حافظه دانشگاه و علم باقی خواهد ماند.

ظفرقندی با بیان اینکه 245 هزار دانشجو که 57 درصد آن ها زن هستند در دانشگاه های تابعه وزارت بهداشت مشغول به تحصیل هستند، گفت: در 4 سال گذشته نزدیک به 100 درصد ظرفیت را افزایش داده ایم و این کار را بدون هیچ گونه اقدامی انجام می دهیم. نسخه ها یا بهبود زیرساخت ها، اساتید برای پیشرفت علمی در دانشگاه های علوم. پزشکی به این دلیل اتفاق افتاد که کیفیت آموزش با زندگی مردم مرتبط است و باید زیرساخت ها را با ظرفیت پذیرش دانشجو متعادل کنید تا به زندگی مردم آسیب نرسد.

وی ادامه داد: انتظار می رود در بحث عدالت آموزشی و تربیتی بازنگری صورت گیرد. ما باید عدالت آموزشی را برای دانشجویان باهوش و پرتلاشی که وارد دانشگاه می‌شوند تضمین کنیم و دیپلماسی و بین‌المللی‌سازی را تشویق کنیم تا در محدوده‌های علمی باقی بمانند. روابط علمی: امکان بازدید از دانشگاه های معتبر دنیا و برگزاری کنفرانس های علمی با آن ها در غیر این صورت عقب خواهیم ماند.

وزیر بهداشت با تاکید بر این نکته تاکید کرد: نیازهای مردم باید با رویکرد جامعه محوری در فضای علمی تامین شود، نیازهای مردم باید در همه دانشگاه ها تامین شود، اینگونه دانشجویان متخصص و مولد را از دست می دهیم، مسیر تحصیل آسان می شود. باید سهولت ورود به تحصیل و کسب و کار فراهم شود و از نیروها و سرمایه گذاران ارزشمند استفاده شود.

اگر به دنبال آینده ای برای ایران، امیدی به آینده کشور، آینده ای آباد و آزاد هستیم، ظفرکندی باید از نظر اجتماعی، اقتصادی و سیاسی محیط امنی برای اساتید و دانشجویان باشد. ایران ما موتور محرکه و راه حل این دانشگاه ها هستیم، اساتید و دانشجویان را ارج می نهیم.