امانوئل مکرون: فرانسه برای حفظ سریال تلویزیونی «امیلی در پاریس» در این کشور می جنگد/ شهردار رم: آیا رئیس جمهور مکرون مسائل مهم دیگری برای نگرانی ندارد؟

امانوئل مکرون فرانسه برای حفظ سریال تلویزیونی امیلی در پاریس

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، امانوئل مکرون، رئیس جمهور آمریکا در گفت و گو با «ورایتی» گفت: ما می خواهیم تهیه کنندگان در پاریس بمانند، «امیلی در پاریس» در پاریس معنا دارد، در رم بی معنا است.

به گزارش CNN، سریال امیلی در پاریس داستان یک دختر 20 ساله آمریکایی را روایت می کند که مدیر بازاریابی یک شرکت در شیکاگو است، برای ادامه کار به پاریس می آید و از حال و هوای پایتخت فرانسه لذت می برد. «لیلی کالینز» نقش «امیلی کوپر» را به تصویر می‌کشد و یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس است. خالق این سریال، دارن استار، اعلام کرد که فصل پنجم امیلی پس از پایان فصل چهارم در رم فیلمبرداری خواهد شد.

پس از اظهارات رئیس جمهور فرانسه، روبرتو گوالتیری، شهردار رم در کانال X به مکرون پاسخ داد: “امانوئل مکرون عزیز، نگران نباشید: امیلی در رم عالی عمل می کند. و هیچکس نمی تواند قلب را کنترل کند؛ بگذارید امیلی انتخاب کند.”

گوالتیری، شهردار رم نیز به هالیوود ریپورتر گفت: آیا رئیس جمهور مکرون مشکل مهم تری برای نگرانی ندارد؟

گوالتیری گفت: می‌خواهم باور کنم یا حداقل امیدوار باشم که مکرون شوخی می‌کند، زیرا او باید بداند که شرکت‌هایی مانند نتفلیکس از سران کشورها دستور نمی‌گیرند و بر اساس فشار سیاسی عمل نمی‌کنند.

ماکرون مدت هاست با این سریال همراه بوده است. همسرش، بریژیت (بانوی اول فرانسه) در فصل چهارم زمانی که امیلی او را در یک کافه دید و درخواست سلفی کرد، لحظات کوتاهی در برنامه داشت. در دنیای خیالی سریال، بریژیت یکی از پست های شبکه اجتماعی امیلی را در فصل اول به اشتراک گذاشته و لایک می کند.

مکرون در مورد حضور همسرش در این سریال گفت: “من فوق العاده افتخار می کردم و او از انجام این کار بسیار خوشحال بود. این فقط چند دقیقه است، اما فکر می کنم این یک لحظه عالی برای او بود. فکر می کنم برای تصویر فرانسه خوب است. “امیلی پاریس” برای جذابیت این کشور بسیار مثبت است.

بر اساس مطالعه مرکز ملی فیلم فرانسه در ژانویه، اگرچه این سریال به دلیل گرایش به کلیشه های پاریسی و اجتناب از مسائلی مانند بی خانمانی در شهر مورد انتقاد برخی بینندگان فرانسوی قرار گرفت، اما باعث رونق گردشگری در پایتخت شد.

این تحقیق نشان داد که تقریباً از هر ده گردشگر یک نفر پس از تماشای یک فیلم یا سریال تلویزیونی خاص تصمیم می گیرد از فرانسه دیدن کند و در 38 درصد از این موارد این «امیلی در پاریس» بود که الهام بخش تعطیلات فرانسوی ها بود.

علیرغم ارتباط همسر رئیس جمهور فرانسه با این سریال و تاثیر آن بر گردشگری، مکرون حاضر نشد برای مدت کوتاهی در این سریال ظاهر شود و به ورایتی گفت: «من جذابیت کمتری نسبت به بریژیت دارم.

امانوئل مکرون: فرانسه

منبع: CNN

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین