بلیت فروشی مردمی جشنواره فیلم کوتاه تهران آغاز شد

بلیت فروشی مردمی جشنواره فیلم کوتاه تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، سامانه فروش بلیت چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از صبح روز سه شنبه 3 مهرماه برای عموم مخاطبان فعال شد و تمامی علاقمندان به سینما می توانند با مراجعه به این سامانه، بلیت این رویداد را تهیه کنند. .

با راه اندازی این سامانه برای عموم مخاطبان، کلیه مهمانانی که در گروه های مختلف کارت دارند و از روز پنجشنبه امکان رزرو بلیط بر اساس گروه بندی های جداگانه را خواهند داشت، می توانند بدون هیچ گونه اقدامی برای اکران های مورد نظر خود بلیط رزرو کنند. محدودیت ها

بلیت‌های رزرو شده توسط همه جشنواره‌کنندگان باید حداقل 20 دقیقه قبل از شروع نمایش از دستگاه‌های فروش بلیت واقع در محوطه جشنواره پرینت شود و نسخه کاغذی آن در ورودی سالن ارائه شود. تاخیر در چاپ بلیط رزرو شده به این معنی است که سیستم از حضور شخصی که رزرو کرده است لغو کرده و ظرفیت مربوطه را در اختیار سایر تماشاگران قرار می دهد.

در دستور کار چهل و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران 107 فیلم کوتاه برجسته از جمله آثار تحسین شده در جشنواره های معتبر بین المللی و همچنین بخش ملی شامل فیلم های داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی است.

همچنین مخاطبان در خانه جشنواره می توانند در ایام جشنواره از بخش های جانبی جشنواره مانند اولین جشنواره عکاسی تهران و نمایشگاه کتاب و سینما نیز دیدن کنند.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به کارگردانی مهدی آذرپندار از 27 مهر تا 2 آبان 1303 در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

245245

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین