روایت آل پاچینو در مورد زندگی خصوصی خود؛ 50 میلیون دلار تبدیل به خاکستر شد

روایت آل پاچینو در مورد زندگی خصوصی خود؛ 50 میلیون

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ستاره مشهور فیلم های پدرخوانده ابدی و چهره ترسیده خاطرات خود را با نام پسر سانی منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات موجود در اینترنت، اعترافات او از زمانی که با ماهی دست و پنجه نرم می کرد تا لحظه ای که تنها 400 هزار دلار به باغبان ویلایش داد، قابل خواندن است.

این بازیگر برنده اسکار می گوید که برای پول بازی نکرده است، اما وقتی ثروت 50 میلیون دلاری خود را نوشید، مجبور شد برای تامین هزینه های ماهانه خود دست به کار شود و هر نقشی را بپذیرد.

او می‌گوید: «نوع پولی که خرج کردم و جایی که رفت، ساختاری دیوانه‌کننده از ضرر بود. در کاملاً باز بود و افرادی که نمی‌شناختم در خانه من زندگی می‌کردند.»

بی تجربگی پاچینو تنها عاملی نبود که به مشکلات مالی او کمک کرد. او در نهایت متوجه شد که حسابدارش مدیریت مالی خود را به درستی انجام نداده و او را به حدی رها کرده که دارایی 50 میلیون دلاری اش از بین رفته است و زمانی که چیزی برایش باقی نمانده بود به خود آمد.

پاچینو می گوید که 16 ماشین، 23 گوشی و صدها مورد گران قیمت دیگر را گم کرده و خیلی دیر متوجه شده که برای آنها کافی نیست.

قبل از وقفه، او ترجیح می‌داد شخصیت‌هایی را بازی کند که می‌توانست با آنها ارتباط برقرار کند، صرف نظر از اینکه چقدر می‌توانست از این نقش درآمد داشته باشد. با این حال، پس از تمام شدن پول، او شروع به بازی در هر نقشی کرد که برایش پول می گرفت.

آل پاچینو می گوید: «جک و جیل» اولین فیلمی بود که بعد از از دست دادن پولم ساختم. “راستش را بخواهید، من این کار را کردم زیرا هیچ چیز دیگری نداشتم.” او همچنین در «بعضی از فیلم‌های واقعا بدی که حتی به خاطر پول ذکر نشد» ظاهر شد.

این بازیگر برنده اسکار سپس با برگزاری سمینارها و شرکت در سمینارها به فکر درآمدزایی افتاد و در این بین به این کار دست یافت.

پاچینو به یاد می آورد که در اوایل دهه 2000 از کالج ها و دانشگاه ها بازدید می کرد تا با دانشجویان در مورد حرفه، کتاب های مورد علاقه و نمایشنامه نویسان صحبت کند.

او در نهایت تصمیم گرفت سمینارهایی را برای مردم نیز برگزار کند و متوجه شد که به اندازه کافی خوب عمل می کند تا او را به موفقیت برساند.

او می نویسد: «بنابراین من شروع به تور کردم و متوجه شدم که کار می کند… تماشاگران آمدند زیرا من هنوز محبوب بودم.

در پایان، پاچینو می‌گوید که همیشه معتقد بود که می‌تواند به عقب برگردد و هرگز از سفری که طی کرد ناامید نشد.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین