بازیگر نقش «پرنسس جامیونگ» در جومونگ 3 مدل شرکت کادیلاک شد.

بازیگر نقش پرنسس جامیونگ در جومونگ 3 مدل شرکت کادیلاک

تصاویری از جونگ ریو وون بازیگر نقش اول جومونگ 3 در فضای مجازی منتشر شده است. کادیلاک با انتشار این عکس ها رسما از همکاری با کره خبر داد.

96

97

98

99

تبلیغات کادیلاک جونگ ریو وون

جونگ ریو وون بازیگر نقش اول جومونگ 3

سریال تلویزیونی “جومونگ 3” با نام اصلی “شاهزاده جا میونگ” در سال 2009 فیلمبرداری شد و داستان جنگ بین امپراتوری گوگوریو و پادشاهی ناکرانگ را روایت می کند. شخصیت اصلی این درام، جا میونگ، یکی از دو شاهزاده خانم کشور ناکرانگ است.

100

شرکت کادیلاک

کادیلاک (به انگلیسی: Cadillac) یک شرکت خودروسازی آمریکایی، نام تجاری خودروهای لوکس است که در اصل توسط جنرال موتورز تولید می‌شد. خودروهای کادیلاک به طور رسمی در بیش از 50 کشور جهان به فروش می رسند که عمده فروش آنها در ایالات متحده و کانادا می باشد. در سال 2010، فروش کادیلاک نسبت به سال قبل 35 درصد افزایش یافت و به 146925 دستگاه خودروی کادیلاک تولید شده در آن سال رسید.

چین دومین بازار بزرگ خودروهای کادیلاک پس از ایالات متحده است. در اواسط قرن بیستم، نام کادیلاک مترادف با کیفیت بالا در ایالات متحده شد. کلماتی مانند ساعت های کادیلاک به برند رولکس اشاره دارد. شعار فعلی کادیلاک این است: زندگی، آزادی و کار. این شعار به حقوق توصیف شده در اعلامیه استقلال ایالات متحده اشاره دارد.

101