در فیلم کوتاه مفاهیم عمیقی وجود دارد/ سینمای ایران را نمی توان منزوی کرد

در فیلم کوتاه مفاهیم عمیقی وجود دارد سینمای ایران را

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، سید عباس صالحی سه شنبه شب 10 آبان 1403 در بازدید از بخش های مختلف چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، افزود: به نظر من این جشنواره از آن جهت اهمیت دارد که باید مفاهیم طولانی و عمیقی در آن گنجانده شود. در قالب فیلم کوتاه برگزاری جشنواره چهل و یکم از این جهت ارزشمند و جالب است که همه رویدادهای ما متعلق به این دوران نیست.
به گزارش ایرنا، صالحی گفت: در فضایی که ایران از شرایط ویژه ای در محیط منطقه ای و جهانی برخوردار است، امسال نزدیک به 14 هزار اثر از 151 کشور جهان متقاضی شرکت در چهل و یکمین دوره جشنواره بودند، اما همچنان 151 کشور از سراسر جهان در این جشنواره حضور دارند. جهان ارسال آثار جهانی به این جشنواره نشان از وضعیت سینمای ایران دارد.

وی ادامه داد: سینمای ایران با وجود همه اقداماتی که علیه کشور انجام شده هنوز در موقعیتی است که نمی تواند سینمای ایران را منزوی کند. فیلم هایی که در جشنواره های مهم دنیا بودند بار دیگر به این جشنواره ارسال شدند، شرایط اسکار این جشنواره تمدید شد و اینها اتفاقات مهمی است.

چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذر پندار از ششم مهرماه آغاز شده و با معرفی برگزیدگان روز چهارشنبه 11 آبان ساعت 18 در مرکز همایش های برج میلاد تهران به کار خود پایان می دهد.

۲۴۴۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین