هر آنچه باید در مورد سری جدید هری پاتر بدانید

هر آنچه باید در مورد سری جدید هری پاتر بدانید

بعدی- سری جدید هری پاتر همچنان یک راز باقی مانده است، اما رئیس برادران وارنر اخیرا اطلاعات جدیدی در مورد سریال مورد انتظار اعلام کرده است.

به گزارش انتخابتو به نقل از وراتی، برادران وارنر چنیگ دانگی، رئیس و مدیرعامل گروه تلویزیونی درباره مجموعه جدید هری پاتر در جشنواره فیلم کن گفت: نویسندگان در حال کار بر روی فیلمنامه هستند و تست های بازیگری در بریتانیا و ایرلند آغاز شده است. دانگی اضافه کرد: تلاش برای ساختن هری پاتر رویایی باورنکردنی بود. به‌عنوان کسی که از طرفداران بزرگ کتاب‌ها هستم، از این فرصت استفاده کردم تا عمیق‌تر در آنها تحقیق کنم. یک فیلم دو ساعته نمی تواند زیبایی این کتاب ها را منتقل کند. به همین دلیل است که ما در سفری هستیم تا دنیای جادوگرانه هری پاتر را دوباره تصور کنیم.

فراخوان بازیگری برای نقش اصلی در این سریال در ماه می 1404 اعلام کرد که کودکان باید در انگلستان یا ایرلند زندگی کنند و بین 9 تا 11 سال سن داشته باشند. برادران وارنر آنها همچنین اعلام کردند که متعهد به جذب بازیکنان متنوع هستند و بازیکنان می توانند بدون در نظر گرفتن قومیت، جنسیت، ناتوانی جسمی و نژاد در این آزمون شرکت کنند. کیسی بلوز، رئیس و مدیر اجرایی HBO گفت: “این سری جدید بررسی عمیق کتاب های هری پاتر خواهد بود و برای اولین بار طرفداران را با رویدادهایی در کتاب هایی که در فیلم های اصلی به تصویر کشیده نشده اند آشنا می کند.” . مکس در مورد پروژه جدید صحبت کرد.”

طبق بسیاری از گزارش ها، انتظار می رود این سریال در سال 1405 منتشر شود، بنابراین طرفداران باید مدتی منتظر بمانند. خبر خوب برای طرفداران هری پاتر: این سریال ده سال طول خواهد کشید! طبق اخبار منتشر شده، هر کتاب دارای یک فصل جداگانه و مانند فیلم های سینمایی، برخی کتاب ها دارای دو فصل خواهند بود.

برخلاف انتقاد شدیدی که از جی. این بانوی بریتانیایی با بازی WHO Rowling نویسنده کتاب های هری پاتر به عنوان تهیه کننده اجرایی در این مجموعه بازی خواهد کرد. برادران وارنر این سریال را پخش خواهد کرد. و J. WHO Rowling، مدیران شبکه های HBO و Max در این سریال اعلام کردند: “اولویت ما کیفیت این سریال است. دخالت رولینگ در سریال آشکار است. “هری پاتر یک داستان مثبت در مورد عشق و پذیرش خود است. اما اولویت ما این است که جزئیات داستان را با دقت اجرا کنیم.

گزارش ها حاکی از آن است که ستارگان هری پاتر نیز در این سری جدید نقش دارند. گری اولدمن بازیگر نقش سیریوس بلک در فرش قرمز هفتاد و ششمین دوره جوایز امی اعلام کرد که آماده بازگشت به دنیای هری پاتر است. این بازیگر برای بازی در نقش دامبلدور ابراز علاقه کرده است، اما گروه بازیگران هنوز با این بازیگر تماسی نداشته اند. گری اولدمن همچنین فاش کرد که نقش او در نقش سیریوس بلک در فیلم های هری پاتر بسیار کوتاه بوده و بسیاری از جزئیات در مورد زندگی این شخصیت حذف شده است.

هنوز خبری از وجود ستاره های اصلی فیلم های هری پاتر مانند دنیل رادکلیف، اما واتسون یا روپرت گرینت نیست. حضور این بازیگران قطعا به موفقیت سریال کمک می کند اما برخی معتقدند حضور این بازیگران باعث می شود تا بازیگران جوانی که نقش های اصلی را بازی می کنند نتوانند بدرخشند و دیده شوند. پیش از این دنیل دادکلیف اعلام کرده بود که برای همیشه از دنیای هری پاتر خداحافظی می کند.

رادکلیف درباره این سریال گفت: «تهیه‌کنندگان قطعاً تلاش می‌کنند از نو شروع کنند. یافتن نقش مناسب برای هری پاتر قدیمی غیرممکن خواهد بود، زیرا تمام تلاش او برای ساختن دنیای هری پاتر خواهد بود. من دنبال نقشی در این سریال نیستم. برای تهیه کنندگان و بازیگران این سریال در سراسر جهان آرزوی موفقیت دارم و مشتاقانه منتظر تماشای این سریال در خانه هستم.»