ارائه خدمات درمانی به داغدیدگان بیش از 2800 شهید خدمت

ارائه خدمات درمانی به داغدیدگان بیش از 2800 شهید خدمت

به گزارش خبرگزاری ایمنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، سعید اوحدی در خصوص خدمات ارائه شده تا ساعت 14 امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در کشور، اظهار داشت: ۲۸۳۹ برخی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهدای خدمت در استان های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی به مراکز، پایگاه ها، اتوبوس های آمبولانس و تیم های امداد و نجات هلال احمر ترکیه اشاره کردند. ، بیان کرد که هلال احمر این خدمات درمانی عمومی و سرپایی را از خدمات خود بهره مند می کند.

او ادامه داد: ۱۱۰۰ نیروی عملیاتی هلال احمر متشکل از 193 تیم امدادی در 7 استان برای ارائه ضمن ارائه خدمات امدادی و درمانی به حاضران در مراسم تشییع شهدا، با تلاش تیم های امدادی تاکنون 85 نفر برای دریافت خدمات درمانی تکمیلی به مراکز بهداشتی درمانی ثابت و سیار منتقل شده اند.

رئیس ستاد اورژانس کشوری جمعیت هلال احمر افزود: دو فروند بالگرد هلال احمر در مشهد و دو فروند بالگرد در خراسان جنوبی برای امدادرسانی احتمالی در حالت آماده باش هستند. سه اتوبوس آمبولانس شماره 20 نیزه موتوری با حدود 80 دستگاه خودروی امدادی و همچنین تمامی امکانات برای مردم مشهد همین الان 12 تیم کمک متخصص در زمینه خود فعال هستند آوار با آتش نشانی مشهد هم همکاری دارند.

امداد رسانی در مراسم تشییع جنازه افزایش می یابد

وی گفت: تا ساعت 15 امروز. ۲۹۷۵ برخی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهدای خدمت در استان های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی به مراکز، پایگاه ها، اتوبوس های آمبولانس و تیم های امداد و نجات هلال احمر ترکیه مراجعه کردند. با استناد به این خدمات عمومی پزشکی و سرپایی هلال احمر از آن بهره مند شدند.

اوحدی وی خاطرنشان کرد: 96 نفر به مراکز درمانی سیار و ثابت اعزام شدند و 545 نفر نیز در محل درمان شدند. ۲۳۳۴ مردم نیز از خدمات سلامت محور بهره مند شدند. ستاد مرکزی شهدای خدمت با مسئولیت کمیته از جمله هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و … تشییع می شود. همچنین لازم به ذکر است که با مشارکت اتحادیه ها ایجاد شده است. امداد و نجات مسئولیت آن بر عهده هلال احمر است.