کارگردان انفرادی Dynamite and Texas در حال کارگردانی یک کمدی جدید است

کارگردان انفرادی Dynamite and Texas در حال کارگردانی یک کمدی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، مسعود اطیابی که بیش از بیست سال پیش فیلمسازی را آغاز کرد و اولین فیلم کمدی خود را در اواسط دهه 80 جلوی دوربین برد، از سال 1395 سرش شلوغ بوده و تقریبا هر سال فیلمی را جلوی دوربین برده است. . فیلم های محبوبی هم وجود دارد.

او در سال 2017 فیلم «تگزاس» را روانه بازار کرد که جزو پرفروش ترین فیلم های سال بود و سال بعد قسمت دوم آن اکران شد. در زمان تعطیلی سینماها در سال 1400 و در زمان اپیدمی کرونا، بسیاری از سینماداران ریسک اکران آثار خود را نپذیرفتند و «دینامیت» اطیابی در سال 1376 اکران شد و پرفروش ترین فیلم آن دوره شد. سال

یک سال بعد دو فیلم «اینفرادی» و «بخارست» از این کارگردان اکران شد و آخرین فیلم او با نام «هتل» همین چند ماه پیش در سینماها اکران شد. او قسمت سوم «تگزاس» را ساخت که قرار بود چهارشنبه 18 خرداد سال گذشته اکران شود.

نقطه مشترک این فیلم ها ژانر کمدی است و همانطور که خود اطیابی گفته فعلا این راه را ادامه خواهد داد.

طبق پیگیری های ایسنا، اطیابی برای بسیاری از فیلم ها درخواست پروانه ساخت دارد. یکی از آنها در حال حاضر با نام «پل کالج» به تهیه کنندگی احسان ظلی پور در سامانه صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی ثبت شده است.

من از آن دسته گروه هایی هستم که همیشه تاکید می کنم در فیلمسازی نیازهای جامعه را در اولویت قرار می دهند و پیش از این با اشاره به وجود دیدگاه های متفاوت در بین سینماگران نسبت به شرایط کنونی جامعه به ایسنا گفته بود: من باید برای خودم کاری کنم که وضعیت مردم بهتر شود و باید روی چیزی تمرکز کنیم که به مردم آرامش بیشتری بدهد و فرصت رهایی از این وضعیت را برایشان فراهم کند. در این بین مردم قطعاً از نیازهای خود آگاه می شوند، اما ما نیز باید مواد لازم را برای این امر فراهم کنیم.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین